مراحل اجرای انتقال آب به همدان؛ 24 ساعته روی آنتن شبکه همدان
کد خبر: 4082227
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷

مراحل اجرای انتقال آب به همدان؛ 24 ساعته روی آنتن شبکه همدان

صدا‌وسیمای مرکز همدان با هدف اطلاع‌رسانی شفاف برای شهروندان، مراحل اجرای طرح انتقال آب پایدار به همدان را 24 ساعته و زنده روی آنتن برده است.

مراحل اجرای انتقال آب به همدانبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی صداوسیمای همدان از دوم شهریور تا امروز، 9 شهریور، 11 هزار و 520 دقیقه طرح آب‌رسانی به همدان، روی آنتن زنده مرکز همدان رفته است.

شمارش معکوس تکمیل طرح آب‌رسانی به همدان با تلاش شبانه‌روزی کارشناسان، توانسته است این روزها بخشی از کمبود آب در همدان را جبران کند.

آن‌گونه که مسئولان می‌گویند هم‌اکنون کار در بخش نخست این طرح با پیشرفت ۹۸ درصدی رو به اتمام است. این طرح به طول ۱۴۵ کیلومتر و در سه بخش در حال اجراست.

صدا‌وسیمای مرکز همدان با هدف اطلاع‌رسانی شفاف برای شهروندان، مراحل اجرای این طرح را 24 ساعته و زنده روی آنتن برده است. این مرکز با تعیین سه شیفت و اختصاص سه گروه کامل تهیه کننده، تصویربردار و دستیار، از دوم شهریور تا امروز، نهم شهریور، 11 هزار و 520 دقیقه شبانه‌روزی عملیات اجرایی لوله‌گذاری و آب‌رسانی به شهر همدان را به همت همکاران معاونت سیما، زنده پخش کرده است تا آنان تمام این مراحل اجرایی را از گیرنده‌های خود دریافت کنند.

رادیو همدان نیز برای شهروندانی که دسترسی مستقیم به تلویزیون ندارند با تهیه برنامه‌های ویژه 210 دقیقه به مراحل پیشرفت طرح آب‌رسانی اختصاص داده است.

از دوم شهریور نیز در خبرهای نیمروزی، عصرگاهی و شبانگاهی 245 دقیقه به خبر و گزارش‌های طرح آب‌رسانی و وضعیت مردم و مناطق مختلف شهر اختصاص داده شده است.

با دستور وزیر نیرو و در صورت اجرای سریع عملیات انتقال آب از سد تالوار، این طرح ۲۰ شهریور به بهره‌برداری خواهد رسید. با توجه به خارج شدن سد اکباتان از مدار توزیع، در حال حاضر از دو مسیر آق حصار و خالق‌وردی آب به شبکه توزیع تزریق می‌شود.

انتهای پیام
captcha