معرفی سرویس Vod قدرتمند به نام فیلمنو
کد خبر: 4081093
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۹

معرفی سرویس Vod قدرتمند به نام فیلمنو

سرویس های پخش محتوای آنلاین یا همان وی او دی ها در ایران قدمت خیلی بالایی ندارند . این سرویس ها قبل از اینکه در ایران ظهور کنند در کشور هایی که دارای صنعت سینمای بسیار پیشرفته ای بودند به وجود آمد.

معرفی سرویس Vod قدرتمند به نام فیلمنو

سرویس های پخش محتوای آنلاین یا همان وی او دی ها در ایران قدمت خیلی بالایی ندارند . این سرویس ها قبل از اینکه در ایران ظهور کنند در کشور هایی که دارای صنعت سینمای بسیار پیشرفته ای بودند به وجود آمد . مثل کشور امریکا که دارای صنعت فیلم سازی هالیوود است . سرویس هایی همچون نتفلیکس ، آمازون پرایم و اپل تی وی از جمله سرویس هایی بودند که بر بستر اینترنت اقدام به ارائه فیلم و سریال کردند که تماشای آنها به صورت آنلاین میباشد . اما به محض ورود این سرویس به ایران ، به سرعت جای خود را در دل مخاطبین باز کرد و از محبوبیت بالایی برخوردار شد که در ادامه دلایل این محبوبیت را عنوان خواهیم کرد . یکی از بهترین سرویس های پخش محتوای آنلاین را میتوان رسانه تصویری فیلمنو دانست . حال چرا فیلم نو ؟ در ادامه این مطلب قصد داریم شما را بیشتر با قابلیت های سرویس های Vod آشنا کنیم و به معرفی یکی از بهترین این سرویس ها در ایران یعنی وب سایت filmeno بپردازیم ، پس پیشنهاد میکنم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

معرفی سرویس Vod قدرتمند به نام فیلمنو

مهمترین ویژگی های یک رسانه وی او دی

سرویس های وی او دی دارای یک رسالت اصلی هستند و اون هم راحتی هرچه بیشتر مخاطب برای تماشای فیلم و یا سریال مورد علاقه خود است . Vod ها معمولا به صورت آنلاین محتوای فیلم و سریال خود را ارائه میدهند که این چند علت دارد . شاید مهمترین آنها جلوگیری از دانلود فایل هاست که هم زمانبر است و هم یک کیفیت از آن را در اختیار فرد دانلود کننده قرار میدهد . به علاوه اینکه هارد دیسک کامپیوتر شما یا موبایل هوشمندتان به سرعت از فیلم های دانلودی پر میشود و شما بالاخره مجبورید آنها را پاک کنید و در نتیجه آن فایل را از دست میدهید و در صورت نیاز دوباره مجبور به دانلود آن هستید .

یکی دیگر از حالت هایی که دانلود فایل نمیتواند به مخاطب کمک کند ، زمانی است که شما به دنبال فیلم خاصی نمیگردید . شما با توجه به ژانر مورد علاقه تان ، و یا بازیگر محبوبتان میخواهید فیلمی ببینید که هیچ چیزی از آن نمیدانید . تصور کن چند ساعتی برای دانلود یک فیلم وقت بگذارید و پس از دیدن 15 دقیقه آن ، اصلا نتوانید با آن فیلم ارتباط بگیرید . در این صورت نه تنها زمان و هزینه برای دانلود بیهوده آن پرداخت کردید ، بلکه دیگر از دیدن فیلم در آن روز نامید میشوید و دیگر سراغ این تفریح نمیروید .

همه مسائل عنوان شده باعث ایجاد سرویس های پخش محتوای آنلاین یا همان Vod ها شد تا عملا همه این ایرادات را رفع کند .

 

فیلمنو یکی از بهترین سرویس های Vod

معرفی سرویس Vod قدرتمند به نام فیلمنو

در وب سایت فیلم نو یک تیم آنالیز وجود دارد که قبل از افتتاح رسانه ، در مورد نقطه ضعف های دیگر سرویس های Vod تحقیق کردند و همین امر باعث شد filmeno از دیگر سرویس های وی او دی متمایز شود . یکی از اصلی ترین مشکلات کاربران در تماشای فیلم یا سریال آنلاین پایین بودن سرعت اینترنت و به دنبال آن قطعی اینترنت و ثابت ماندن تصویر هنگام تماشای فیلم به صورت آنلاین بود . به همین دلیل بود که هنوز هم برخی از کاربران روش دانلود کردن را با تمام معایبش به دیدن آنلاین آن فیلم ترجیح میدهند . سرویس فیلمنو این مشکل را با بکارگیری یک سیستم هوشمند بر طرف کرد . در واقع پلیر های قدرتمند وب سایت filmeno ، فیلم را به نسبت سرعت اینترنت کاربر پخش میکند تا هنگام تماشای آن دچار قطعی تصویر نشوید و با خیال راحت به تماشای فیلم محبوبتان بنشینید . این سرویس با تشخیص سرعت اینترنت کاربر به صورت خودکار بهترین کیفیت متناسب با سرعت اینترنت را انتخاب میکند و برای کاربر به نمایش در میاورد . علاوه بر آن این پلیر دارای یک سیستم بافرینگ پیشرفته است که حتی به هنگام قطع لحظه ای اینترنت ، فیلم شما تا چند دقیقه جلوتر در حافظه کوتاه مدت کامپیوتر و یا موبایل شما ذخیره بوده و به پخش ادامه میدهد .

یکی دیگر از مزایای رسانه فیلمنو نسبت به دیگر سرویس های پخش محتوای آنلاین ، داشتن آرشیوی غنی از بهترین و به روزترین فیلم های دنیای سینما و تلویزیون می باشد که دست کاربر را برای انتخاب هرچه بهتر یک فیلم باز میگذارد . در این بین وب سایت فیلمنو برای اینکه کاربر به راحتی بتواند فیلم مورد نظر خود در ژانر به خصوصی را بیابد ، اقدام به ایجاد دسته بندی های متنوع و کاربردی کرده است تا کاربر به راحتی بهترین فیلم های سبک مورد نظر خود را بیابد . همچنین تیم محتوای filmeno اقدام به دوبله بهترین آثار سینمای جهان کرده تا همه مخاطبین بدون دغدغه دنبال کردن زیرنویس ها و از دست دادن صحنه های مهم فیلم ، آن را به صورت دوبله فارسی تماشا کنند و از دیدن تصاویر مهیج آن لذت ببرند .

یکی از اصلی ترین ویژگی وب سایت filmeno بی شک خود محتواهای درون وب سایت است . محتوا های موجود در سرویس وی او دی فیلم نو همگی بر طبق عرف جامعه پالایش شده هستند تا کاربران بتواند بدون هیچ دغدغه ای در کنار همه اعضا خانواده با هر رده سنی به تماشای فیلم محبوب خود بنشینند .

وب سایت فیلمنو دارای ویژگی های فراوان دیگری هم هست که سعی میکنیم در مطالب آینده آنها را بیشتر بیان کنیم . ولی بهترین راه برای درک بهتر تفاوت فیلم نو از دیگر سرویس های Vod برای تماشای آنلاین فیلم این است که وارد آن شوید و از امکانات بی نهایت آن به صورت کاملا رایگان بهره مند شوید .

انتهای پیام
captcha