نقش پزشکان در خنثی کردن نقشه دشمنان برای فروپاشی نظام سلامت فراموش‌نشدنی است
کد خبر: 4080081
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
قالیباف در نطق پیش از دستور:

نقش پزشکان در خنثی کردن نقشه دشمنان برای فروپاشی نظام سلامت فراموش‌نشدنی است

رئیس مجلس شورای اسلامی با تبریک روز پزشک گفت: نقش پزشکان ایرانی در مدیریت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و خنثی کردن نقشه دشمنان برای فروپاشی نظام سلامت، تاریخ‌ساز و فراموش‌نشدنی است.

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا، محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز، سه‌شنبه اول شهریور، مجلس شورای اسلامی با تسلیت و تعزیت به مناسبت شهادت حضرت علی بن الحسین(ع)، سیدالساجدین، به محضر شیعیان و پیروان آن حضرت و ملت عزیز و گرانقدر ایران، بیست و چهارمین سالگرد شهادت شهید لاجوردی، از چهره‌های منور انقلاب و از مجاهدین فی سبیل‌الله را به دوستان، همراهان و خانواده این شهید عزیز و به ویژه عزیزان‌مان در قوه قضاییه تسلیت گفت.

قالیباف در ادامه زادروز حکیم و طبیب نامدار ایرانی، بوعلی سینا، و روز پزشک را به جامعه فرهیخته و خدوم پزشکی کشور تبریک و تهنیت گفت.

رئیس مجلس اظهار کرد: عموم پزشکان ایرانی، عموما پزشکان پرتلاش و دغدغه‌مند شاغل در بخش‌های آموزشی و درمانی دولتی در سال‌های اخیر به پشتوانه دانش و تجربه و روحیه جهادی خود توانستند بر دو آزمون سخت فائق آیند؛ نخست جهاد پزشکان در مدیریت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و سربلندی در آزمون ملی روزهای اوج کرونا و دوم غلبه بر تحریم‌های ظالمانه‌ای که با آگاهی و هدفمند سلامت و جان ملت ایران را نشانه رفتند و با تمام توان مانع از ورود تجهیزات پزشکی و دارو به کشور شدند، نقش پزشکان ایرانی در خنثی کردن نقشه دشمنان که همانا فروپاشی نظام سلامت بود، تاریخ‌ساز و فراموش‌نشدنی است.

وی تصریح کرد: ضروری است مسئولان امر علاوه بر بسیج تمام امکانات برای شکست سیاست‌های تحریمی علیه ملت ایران، برآورده ساختن مطالبات صنفی پزشکان و دستیاران تخصصی را در دستور کار قرار دهند.

قالیباف افزود: همچنین حفظ حفظ کیفیت آموزش پزشکی در کشور، در عین رفع دغدغه‌‌های جمعی از پزشکان دلسوز این آب و خاک است، که باید به طور ویژه مد نظروزارت بهداشت باشد. از خداوند متعال توفیقات روزافزون جامعه پزشکی در ارائه خدمات باکیفیت، روزآمد و عادلانه به مردم عزیز ایران مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام
captcha