حضور ۶ نماینده چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن دانش‌آموزان
کد خبر: 4078267
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸

حضور ۶ نماینده چهارمحال‌وبختیاری در مسابقات قرآن دانش‌آموزان

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: مرحله پایانی رشته‌های پژوهشی چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان از فردا، ۲۵ مردادماه با حضور سه دانش‌آموز پسر و سه دانش‌آموز دختر از استان در مشهد مقدس آغاز می‌شود.

مسابقات قرآن دانش آموزان

غلامعلی خدیبی بروجنی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌‌کل آموزش‌ و پرورش چهارمحال‌ و‌ بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برگزاری مرحله پایانی رشته‌های پژوهشی چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان در مشهد مقدس از 25 تا 31 مرداماه در دو بخش دختران و پسران، اظهار کرد: مرحله کشوری این دوره در دو مرحله مقدماتی و نهایی برگزار می‌شود که مرحله مقدماتی به‌صورت مجازی و آنلاین با ارسال 30 اثر از دانش‌آموزان استان برگزار شد و در نهایت، شش دانش‌آموز دختر و پسر به مرحله نهایی و حضوری مسابقات راه یافتند.

وی با ذکر اینکه بخش پژوهشی در رشته‌های تفسیر، نهج‌البلاغه، صحیفه‌ سجادیه، احکام و انشای نماز برگزار می‌شود، ادامه داد: سه دانش‌آموز برگزیده استان برای حضور در مرحله نهایی مسابقات این بخش امروز عازم مشهد مقدس می‌شوند، همچنین سه دختر برگزیده استان نیز 28 مردادماه اعزام خواهند شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌‌کل آموزش‌ و پرورش تصریح کرد: امسال در مرحله آموزشگاهی، بیش از ۷۰ هزار دانش‌آموز سراسر استان در چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزی شرکت داشتند که سه هزار و ۶۰۰ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

مرحله پایانی رشته‌های آوایی چهلمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان نیز در مردادماه با میزبانی شهر تبریز برگزار شد که شش دانش‌آموز نماینده استان هیچ مقامی در این مسابقات کسب نکردند.

انتهای پیام
captcha