خبرنگاران پاسداران ارزش‌های ناب اسلام هستند
کد خبر: 4076395
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱

خبرنگاران پاسداران ارزش‌های ناب اسلام هستند

سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری در آستانه روز خبرنگار در بیانیه‌ای تأکید کرد: ۱۷ مردادماه یادآور زحمات انسان‌های شریفی همچون شهیدان والامقام آوینی، صارمی و شهرانی است که وارد سنگر آگاهی و اندیشه شدند تا از ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی پاسداری کنند.

بیانیه سپاه حضرت قمر بنی هاشم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی سپاه استان، سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال‌وبختیاری در آستانه روز خبرنگار بیانیه‌ای صادر کرد. در این بیانیه آمده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

امروز دنیا، دنیای رسانه‌ها و تبلیغ و تبیین است. مقام معظم رهبری

۱۷ مرداد روز خبرنگار، یادآور زحمات و تلاش‌های انسان‌های شریفی همچون شهیدان والامقام آوینی، صارمی و شهرانی است که وارد سنگر آگاهی و اندیشه شدند تا از ارزش‌های ناب اسلامی و انقلابی پاسداری کنند و به مدد قلم‌های پاک و صادق و توانای خود موجبات روشنگری و تعالی و پیشرفت و بالندگی را در جامعه فراهم آورند.

به تعبیر معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)، خبرنگاران در مسیر ملت و خدمت به مردم حرکت می‌کنند و بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)، آگاه‌سازی نسبت به مقوله‌های حساس از اهداف کار رسانه‌هاست.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه و تقارن روز خبرنگار در سال 1401 با ایام محرم حسینی، مجاهدت‌های اصحاب رسانه و مطبوعات و خبرنگاران عزیز در میدان جنگ نرم را که الگوگرفته از پیام‌رسان کربلاست ارج می‌نهیم و قدردان تلاش‌های شبانه‌روزی خبرنگاران در سنگر «جهاد تبیین» هستیم.

امید است با همکاری و هم‌افزایی بتوانیم رسالت اصلی خود را در راستای تحقق اهداف والای گام دوم انقلاب به خوبی انجام دهیم و لبخند رضایت را بر لبان رهبر معظم انقلاب اسلامی و نایب امام عصر(عج) بنشانیم».

انتهای پیام
captcha