آغاز پویش «اطعام و احسان حسینی» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4074636
تاریخ انتشار : ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۶

آغاز پویش «اطعام و احسان حسینی» در چهارمحال‌وبختیاری

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: پویش اطعام و احسان حسینی هم‌زمان با ماه محرم و صفر در راستای کمک به تأمین بخشی از معیشت نیازمندان برگزار می‌شود.

پویش اطعام حسینی

حمید محمدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با تسلیت فرا رسیدن ایام عزاداری شهادت امام حسین(ع) و 72 تن از یاران ایشان، بیان کرد: پویش اطعام حسینی در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و احسان حسینی در قالب تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان با مشارکت هیئت‌های عزاداری، حسینیه‌ها، مساجد، دفاتر ائمه جمعه و جماعات، مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و کمک‌های مردم نیکوکار استان اجرا می‌شود.

وی افزود: در این ایام تمامی مراحل تهیه مواد غذایی، پخت و توزیع با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی انجام می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی استان با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش، ادامه داد: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

محمدی تأکید کرد: ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

انتهای پیام
captcha