دانش‌آموزان تایبادی تحت پوشش طرح ملی شباب‌الرضا(ع) قرار می‌گیرند
کد خبر: 4074423
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
برای نخستین بار؛

دانش‌آموزان تایبادی تحت پوشش طرح ملی شباب‌الرضا(ع) قرار می‌گیرند

فرماندار تایباد گفت: دانش آموزان این شهرستان مرزی برای نخستین بار تحت پوشش طرح ملی تلاوت قرآن کریم شباب‌الرضا(ع) قرار می‌گیرند.

طرح ملی شباب‌الرضا(ع)به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی طرح ملی تلاوت قرآن، مهدی دونده، فرماندار شهرستان تایباد، شنبه، هشتم مردادماه در آستانه پیوستن تایباد به طرح ملی تلاوت قرآن شباب‌الرضا(ع) گفت: دانش‌آموزان این شهرستان تایباد این فرصت را خواهند داشت تا در طرح ملی تلاوت شرکت کنند. براین اساس یک مؤسسه قرآنی دارای مجوز فعالیت از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  به عنوان مجری طرح انتخاب شده است.

وی با اشاره به ظرفیت بالای قرآنی این شهرستان و استعدادهای که در آن است، ادامه داد: طرح ملی تلاوت می‌تواند در زمینه تربیت قاریان نوجوان و جوان، شاخص‌های قرآنی شهرستان را ارتقا دهد.

دونده افزود: برای اجرای موفقیت آمیز طرح ملی تلاوت همه امکانات و زیر ساخ‌ ها در تایباد برای کشف استعدادهای نهفته قرآنی فراهم است.

یادآور می‌شود، شهرستان ۱۴۰ هزار نفری تایباد متشکل از ۲ بخش مرکزی و میان ولایت با ۳۸ روستا در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

یازدهمین دوره طرح ملی تلاوت قران کریم شباب الرضا(ع) با هدف از این طرح کشف و پرورش استعدادهای قرآنی امسال به دو صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی melitelavat.ir اقدام کنند.

این طرح آموزشی به صورت تقلیدی از قاریان برجسته انجام می‌گیرد،  پس از ثبت نام، تا پایان شهریور ماه 12 جلسه آموزشی شامل  جلسات وبیناری، جلسه برای خانواده‌ها، جلسات توجیهی و جلسات با حضور استاد، برگزار می‌شود و قرآن‌آموز پس از شرکت در این کلاس‌ها و اتمام دوره، در آزمون‌های پایان دوره جهت سنجش برای حضور در دوره مقدماتی، شرکت می‌کند.

انتهای پیام
captcha