آمادگی بسیج سازندگی برای اعزام گروه‌های جهادی به منطقه سیل‌زده امامزاده داوود(ع)
کد خبر: 4074059
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۱
سردار زهرایی بیان کرد:

آمادگی بسیج سازندگی برای اعزام گروه‌های جهادی به منطقه سیل‌زده امامزاده داوود(ع)

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور از آمادگی گسترده گروه‌های جهادی واکنش سریع بسیج سازندگی سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ برای خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان منطقه امامزاده داوود(ع) خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج سازندگی، در پی وقوع سیل در منطقه امامزاده داوود(ع) و از دست دادن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان، سردار محمد زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور ضمن تسلیت به خانواده معزز جانباختگان سیل مذکور، از آمادگی گسترده گروه‌های جهادی واکنش سریع بسیج سازندگی سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ برای خدمت‌رسانی به مردم شریف این منطقه خبر داد.

وی افزود: در مرحله اول گروه‌های جهادی تخصصی با تجربه درخشان خدمت‌رسانی در سیل و زلزله در حوزه‌های امداد و نجات، پزشکی، عمرانی و خدمت‌رسانی در دستور کار است و باقی گروه‌های جهادی نیز در مراحل بعد اعزام خواهند شد.

زهرایی با اشاره به لزوم هماهنگی استانداری تهران برای حضور جهادگران گفت: به محض انجام اقدامات و هماهنگی لازم از سوی وزارت کشور و استانداری، این جهادگران در کمترین زمان ممکن اقدامات خدمت‌رسانی خود را شروع خواهند کرد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه حین و بعد از وقوع حوادث غیرمترقبه اخیر در کشورمان گروه‌های جهادی واکنش سریع و تخصصی تشکیل و آموزش دیده‎اند، تصریح کرد: هم‌اکنون این گروه‌ها آمادگی خدمت‌رسانی به سیل زدگان عزیز این منطقه را دارند.

انتهای پیام
captcha