استان مرکزی میزبان رئیس‌جمهور و هیئت دولت
کد خبر: 4072212
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۱
31 تیر

استان مرکزی میزبان رئیس‌جمهور و هیئت دولت

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور روز جمعه، ۳۱ تیرماه با هیئت همراه به استان مرکزی سفر می‌کند، اظهار کرد: دکتر رئیسی با مردم اراک و خمین دیدار کرده و در نشست های متعدد شرکت می‌کند.

سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، فرزاد مخلص الائمه، استاندار مرکزی، گفت: روز جمعه ۳۱ تیرماه استان مرکزی میزبان رئیس جمهور و برخی اعضای هیئت دولت خواهد بود.

استاندار مرکزی اظهار کرد: دیدار مردمی با مردم مرکز استان در اراک و همچنین حضور در شهرستان خمین و دیدار مردمی با اقشار مختلف مردم در این شهرستان از جمله برنامه‌های رئیس جمهور در بیست و نهمین سفر استانی است. نشست با نخبگان و برگزیدگان و برخی فعالان حوزه اقتصاد، صنعت و کشاورزی و تشکیل شورای اداری استان از دیگر برنامه‌های سفر هیئت دولت به استان مرکزی است.

مخلص‌الائمه گفت: همزمان تعدادی از وزرا و معاونان وزرا با حضور در نقاط مختلف استان و دیدار‌های مردمی مسائل، مشکلات وظرفیت‌ها را بررسی و در شورای اداری استان در حضور رئیس جمهور برای تصمیم گیری گزارش خواهند داد.

تشکیل ستاد و مراکز ارتباطات مردمی با بکار گیری تا ۵۰۰ نفر نیروی آموزش دیده برای دریافت و پذیرش شکایات، نظرات، پیشنهادات واعلامات مردمی از دیگر برنامه‌های جنبی سفر رئیس جمهور و برخی اعضای هیات دولت است که مسائل و درخواست‌های مردم پس از دسته‌بندی توسط مسئولان حاضر بررسی و پاسخگویی خواهد شد.

منبع خبرگزاری صدا‌و‌سیمای استان مرکزی

انتهای پیام
captcha