15 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان یزدی توزیع می‌شود
کد خبر: 4070470
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۱

15 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان یزدی توزیع می‌شود

مسئول قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد از توزیع 15 هزار پرس غذای گرم به همت گروه‌های جهادی اصناف و بازاریان در روز عید غدیر خم خبر داد.

15 هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان یزدی توزیع می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، علی اصغر سلمانی، مسئول قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد، 21 تیرماه در نشست با گروه‌های جهادی اصناف، بازاریان و رؤسای اتحادیه‌ها در محل اتاق اصناف یزد از توزیع 15 هزار پرس غذای گرم به همت این گروه‌ها در روز عید غدیر خم خبر داد.

سلمانی افزود: علی رغم مشکلاتی که در این شرایط برای برخی کسبه وجود دارد، اما این اقدام را پذیرفته و در این طرح شرکت کردند و هر کدام از خیران، بخشی از این کار بزرگ را برعهده گرفتند.

وی بیان کرد: طبخ غذا در  معتبرترین رستوران‌های یزد و با بهترین مواد اولیه پخت می‌شود چرا که تجربه نشان داده هرکجا بازاریان یزدی دست به کار شدند شرایط مطلوبی رقم خورده است.

مسئول قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد اضافه کرد: سال گذشته نیز در چنین ایامی به همت بازاریان یزدی 10 هزار پرس غذا طبخ شد و تفاوت امسال نیز پخش این اطعام است که توسط گروه‌های جهادی در یزد انجام می‌شود.

علی اسلامی، مسئول بسیج اصناف یزد نیز در این نشست با اشاره به وجود 66 اتحادیه در یزد گفت: 10 اتحادیه به طور مستقیم از ظرفیت گروه‌های جهادی خود برای این اقدام استفاده می‌کنند.

وی بیان کرد: این طرح برای سومین سال پیاپی توسط بازاریان یزدی و به مناسبت ایام غدیرخم رقم می‌خورد که امیدواریم در سال‌های بعد هم تداوم داشته باشد.

انتهای پیام
captcha