زمان اعلام نتیجه و ثبت اعتراض آزمون طرح ارزیابی حافظان قرآن مشخص شد
کد خبر: 4069028
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

زمان اعلام نتیجه و ثبت اعتراض آزمون طرح ارزیابی حافظان قرآن مشخص شد

نتیجه آزمون مرحله اول هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم از ۱۸ تیرماه به مدت یک هفته تا تاریخ ۲۵ تیرماه قابل دسترس است.

به گزارش ایکنا، حسین تقی‌پور، سرپرست معاونت آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم درباره اعلام نتایج مرحله اول هفدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم گفت: نتیجه آزمون مرحله اول هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن که اردیبهشت‌ماه سال جاری و در قالب سه رشته امتحانی 10، 20 و کل جزء قرآن کریم برگزار شد، از ۱۸ تیرماه به مدت یک هفته تا تاریخ ۲۵ تیرماه قابل دسترس است.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در مرحله اول آزمون با مراجعه به نشانی اینترنتی سازمان دارالقرآن الکریم به آدرس www.telavat.ir می‌توانند از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.

تقی‌پور تصریح کرد: حافظان شرکت‌کننده با کد ملی ثبت نامی خود می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان دارالقرآن الکریم از نتایج آزمون خود کسب اطلاع کنند.

سرپرست معاونت آموزش و سنجش سازمان دارالقرآن الکریم اظهار کرد: اعتراض به نتیحه آزمون تنها در تاریخ فوق و از طریق صفحه نتایج آزمون مذکور میسر خواهد بود؛ لذا خارج از زمان‌بندی ذکر شده به اعتراض حافظان ترتیب اثر داده نخواهد شد.

انتهای پیام
captcha