اعلام فراخوان حمایت از مؤسسات قرآنی فعال اصفهانی در دهه ولایت
کد خبر: 4068966
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

اعلام فراخوان حمایت از مؤسسات قرآنی فعال اصفهانی در دهه ولایت

فراخوان حمایت از مؤسسات قرآنی اصفهان در قالب طرح مناسبتی دهه امامت و ولایت (غدیر) از سوی بنیاد فرهنگی بقیة‌الله(عج) اعلام شد.

اعلام فراخوان حمایت از مؤسسات قرآنیبه گزارش ایکنا، فراخوان حمایت از مؤسسات قرآنی اصفهان در قالب طرح مناسبتی دهه امامت و ولایت (غدیر) از سوی بنیاد فرهنگی بقیة‌الله(عج) اعلام شد. این بنیاد فرهنگی به مراکز و کانون‌های فرهنگی که طرح غدیر را ویژه دهه امامت اجرا کنند، مساعدت ویژه مجزا از مساعدت سالیانه پرداخت می‌کند.

از مشخصات و ویژگی‌های برنامه‌های اجرایی می‌توان به مواردی نظیر آشناسازی جوانان و نوجوانان با مسئله امامت و ولایت در برنامه، داشتن ابتکار و خلاقیت در اجرای برنامه، اجرای برنامه در بازه زمانی عید قربان تا عید غدیر و ... اشاره کرد.

زمان اجرای برنامه‌ها از 19 تا 27 تیرماه 1401 تعیین شده و همچنین مهلت ارسال گزارش‌ها نیز اول مردادماه اعلام شده است. مبلغ حمایتی متناسب با حجم و کیفیت برنامه‌های اجرایی پرداخت می‌شود.

بسته پیشنهادی جهت اجرا نیز شامل محافل غدیریه در بوستان‌ها و پارک‌ها، برگزاری مسابقه کتابخوانی خطبه غدیر، برگزاری مراسم شب شعر با موضوع ولایت، برپایی ایستگاه صلواتی به صورت منطقه‌ای با حضور مشاوران دینی، برگزاری مسابقه خطبه‌خوانی غدیر، تجلیل از سادات مراکز فرهنگی، برگزاری مسابقه پیامکی با موضوع غدیر، فضاسازی و تبلیغات محلی، برپایی نمایشگاه با موضوع غدیر، تولید محتوا در قالب موشن‌گرافیک، پادکست و ... با موضوع امامت در فضای مجازی و اطعام غدیر می‌شود.

یادآور می‌شود، بنیاد فرهنگی بقیة‌الله(عج) به نشانی اصفهان، خیابان کاوه، خیابان شهید باهنر، ابتدای خیابان آیت‌الله خادمی واقع شده است.

انتهای پیام
captcha