ارسال بیش از ۶۵ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی کشور
کد خبر: 4068322
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۵
در قالب «نورسیده ۵۰» انجام شد؛

ارسال بیش از ۶۵ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی کشور

پنجاهمین «نورسیده‌» نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با ۶۰ عنوان کتاب در قالب بیش از ۶۵ هزار نسخه کتاب به هزار و ۱۰۰ کتابخانه‌ اصلی در استان‌ها، شهرستان‌ها و شهرها ارسال شد.

ارسال بیش از ۶۵ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی کشور

به گزارش ایکنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، بسته نورسیده‌های شماره ۵۰ با بیش از ۶۵ هزار نسخه کتاب در قالب ۶۰ عنوان، با آثاری از ۲۵ ناشر خصوصی و دولتی ازجمله افراز، امیرکبیر، آریان، آیین‌فطرت، برف، پیدایش، تاریخ ایران، جمال، دیدمان، رشد، زیارت، شهر قلم، شهید ابراهیم هادی، شهید کاظمی، عروج اندیشه، کتاب پارک، کتاب طه، کتابستان معرفت، مهراندیش، مهرسا، مؤسسه فرهنگی مطاف عشق، نارگل، ورزش، ویژه نشر و هیرمند به ۱۱۰۰ کتابخانه‌ اصلی در استان‌ها، شهرستان‌ها و شهرها ارسال شد.

کتاب‌های موجود در این بسته، برای گروه‌های سنی کودک و نوجوان و بخشی از آن برای گروه بزرگسال مناسب هستند و به لحاظ ناشر نیز کتاب‌های پنج ناشر کشور که در حوزه کودک و نوجوان آثار ارزشمند تولید می‌کنند، در این بسته گنجانده شده‌اند. ادبیات، تاریخ، جغرافیا و دین از شاخص‌ترین موضوعات کتاب‌های این بسته هستند.

تاکنون پنج بسته از مجموعه نورسیده‌ها (۴۶ تا ۵۰) در دوره جدید مدیریت نهاد در قالب ۳۰۰ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی کشور ارسال شده است.

بسته‌های «نورسیده‌ ۵۱» برای کتابخانه‌های اصلی استان‌ها و شهرستان‌ها و «نورسیده ۵۲» برای تمامی کتابخانه‌های عمومی در حال آماده‌سازی هستند.

با توجه به خریداری جدیدترین عناوین بازار نشر از ناشران مختلف که در ماه‌های اخیر صورت گرفته است، ارسال بسته‌های نورسیده از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تا پایان سال جاری نیز ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha