ثبت‌نام معلمان قرآن برای صندوق بیمه اجتماعی ادامه دارد
کد خبر: 4068146
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۶:۲۸
در چهارمحال‌وبختیاری

ثبت‌نام معلمان قرآن برای صندوق بیمه اجتماعی ادامه دارد

مدیرعامل اتحادیه قرآنی چهارمحال‌وبختیاری از ثبت‌نام معلمان قرآنی برای بهره‌مندی از مزایای صندوق بیمه اجتماعی خبر داد و گفت: دور جدید ثبت‌نام از معلمان قرآن استان در حال انجام است.

اتحادیه قرآنی استان

مرتضی رفیعی، مدیر عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی چهارمحال‌وبختیاری در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به اینکه دور جدید ثبت‌نام از فعالان قرآنی برای بهره‌مندی از مزایای صندوق اجتماعی بیمه کشاورزان، روستائیان و عشایر در حال انجام است، اظهار کرد: اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی قرآن و عترت(ع) از معلمان و مربیان قرآن کریم جهت استفاده از بیمه و مزایای صندوق تامین اجتماعی دعوت به ثبت‌نام می‌کند.

وی ادامه داد: این نوع بیمه جدا از بیمه صندوق هنرمندان است و بر طبق آن فعالیت‌های قرآنی به‌عنوان مشاغل خانگی تعریف شده و معلمان قرآنی هم مشمول این بیمه شده‌اند.

رفیعی در خصوص نوع پرداخت و قیمت این بیمه، ادامه داد: در این صندوق، پرداخت حداقلی یعنی یک سوم هزینه توسط عضو و دو برابر این رقم از سوی دولت در اختیار صندوق بیمه اجتماعی قرار می‌گیرد که به این ترتیب، فرد با پرداخت ۱۳۰ هزار تومان در ماه خود را بیمه می‌کند. قابلیت انتقال سوابق بیمه شده به صندوق‌های بیمه‌ای دیگر مانند تامین اجتماعی و بالعکس، از دیگر مزایای این بیمه است.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی استان بیان کرد: مربیان قرآنی علاقه‌مند به بهره‌مندی از مزایای صندوق بیمه اجتماعی یک قطعه عکس سه در چهار و گواهی تربیت مربی قرآن کریم خود را از طریق شماره تلفن ۰۹۱۳۹۷۹۸۶۹۴ به اتحادیه قرآنی استان ارسال کنند تا مراحل بعدی ثبت‌نام آنان در دستور کار قرار گیرد.

بر اساس جدول منتشر شده و اعلام رسمی اتحادیه قرآنی کشور، از ابتدای فراخوان معلمان قرآن برای عضویت در صندوق بیمه اجتماعی تا کنون، در مجموع ۴۲ نفر از چهارمحال‌وبختیاری ثبت‌نام کرده‌ و از این تعداد، اطلاعات ۳۵ نفر در سامانه به ثبت رسیده است، همچنین تا کنون برای ۲۳ معلم قرآن استان بیمه فعال شده است.

انتهای پیام
captcha