تجدید میثاق کارکنان ستاد مبارزه با موادمخدر با آرمان‌های امام خمینی(ره)
کد خبر: 4066082
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸

تجدید میثاق کارکنان ستاد مبارزه با موادمخدر با آرمان‌های امام خمینی(ره)

آیین تجدید میثاق کارکنان ستاد مبارزه با موادمخدر با آرمان‌های امام خمینی(ره) در حرم مطهر آن امام راحل برگزار شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر، دکتر اسکندر مومنی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، اول تیرماه در آیین تجدید میثاق کارکنان ستاد مبارزه با مواد مخدر با آرمان های امام خمینی(ره) در حرم مطهر آن امام راحل با بیان اینکه نباید به این مسئولیتی که در آن مشغول به فعالیت هستیم، صرفا به عنوان شغل و وظیفه بنگریم،گفت: باید به این شغل به عنوان امری دینی، شرعی اخلاقی و بشری نگاه کنیم؛ همانگونه که خداوند هم در قرآن فرموده است «هرکس انسانی را نجات دهد گویا همه مبشریت را نجات داده است».

وی با بیان اینکه اگر نگاهمان به این شغل، دینی باشد خداوند هم کمک می‌کند و موانع را برمی‌دارد، افزود: اگر برنامه‌ریزی و سیاستگذاری‌ها درست داشته باشد، و به خدا توکل کنیم و نیت‌مان الهی باشد و کار را برای تقرب الهی انجام دهیم، بی تردید خداوند هم کمک می‌کند.

مؤمنی با تأکید بر تلاش بیشتر در مبارزه با موادمخدر، اظهار کرد: باید برای ادامه راهی که امام خمینی(ره) ترسیم کردند و رهبری نیز، ادامه دادند، تلاش بیشتری کنیم.

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پایان گفت: وظیفه بزرگی بر عهده ما نهاده شده است که همگان اعم از مسئولان، مردم، نخبگان و… باید در این جهاد بزرگ تلاش و کمک کنند.

انتهای پیام
captcha