جزئیات برگزاری جشنواره «فجر تا فجر»
کد خبر: 4064188
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۲

جزئیات برگزاری جشنواره «فجر تا فجر»

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز به تشریح جزئیات جشنواره «فجر تا فجر» پرداخت و گفت: این جشنواره در محورهای علمی، پژوهشی، ادبی، فرهنگی و هنری، سرگرمی و آموزشی برگزار می‌شود.

حامد صالحیحامد صالحی، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز در گفت‌و گو با ایکنا، به جزئیات برگزاری جشنواره «فجر تا فجر» پرداخت و اظهار کرد: ستاد اقامه نماز کشور با همکاری دیگر نهادهای فرهنگی، اقدام به برگزاری جشنواره علمی، پژوهشی، فرهنگی، ادبی و هنری نماز با عنوان «فجر تا فجر» کرده است.

وی در رابطه با محورها و قالب‌های این جشنواره بیان کرد: این جشنواره در محورهای علمی، پژوهشی(تألیف، مقالات، رساله دکتری، پاین‌نامه‌های دانشگاهی و حوزوی)، فرهنگی و هنری(کلیپ، پادکست، موشن‌گرافیک، پویانمایی، عکس و استوری در شبکه‌های اجتماعی، نقاشی، خوشنویسی و طرح‌های گرافیکی)، ادبی(شعر، داستان، قصه، نمایشنامه‌نویسی، فیلم‌نامه‌نویسی)، سرگرمی و آموزشی(بازی و ابزارهای کمک‌آموزشی دستی و دیجیتالی رایانه‌ای و تلفن همراه) برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز تصریح کرد: هنرمندان پژوهشگران، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، فرهنگیان، طلاب، دانشجویان، دانش‌آموزان و دیگر علاقه‌مندان مخاطبان این جشنواره خواهند بود.

صالحی با بیان اینکه اجرای جشنواره تا بهمن‌ماه 1401 ادامه دارد، گفت: علاقه‌مندان برای آشنایی با شرایط اختصاصی، مهلت شرکت در جشنواره، نحوه ثبت نام و ارسال آثار به جشنواره می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی به نشانی noor.namaz.ir مراجعه کنند.

مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز تصریح کرد: نتایج مرحله استانی جشنواره «فجر تا فجر» روز اول بهمن‌ماه سال جاری و نتایج مرحله کشوری جشنواره نیز روز 12 بهمن‌ماه اعلام خواهد شد. همچنین، از تمامی برگزیدگان مراحل استانی و کشوری این جشنواره نیز با اعطای لوح تقدیر و جوایز ویژه تجلیل خواهد شد.

صالحی در پایان بیان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان طالقانی، میدان فلسطین، پلاک 387 مراجعه و یا با شماره‌های 02186037506 و 02188905195 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha