کارکنان نیروی انتظامی انس با قرآن را در خود تقویت کنند
کد خبر: 4064161
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۴
حجت‌الاسلام ادیانی:

کارکنان نیروی انتظامی انس با قرآن را در خود تقویت کنند

رئیس سازمان عقیدتی ـ‌ سیاسی فراجا گفت: کارکنان انتظامی تلاش کنند تا معنویت، ارتباط و انس با قرآن را روز به روز در خود تقویت کنند.

حجت‌الاسلام ادیانیبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی فراجا در جلسه بصیرت رؤسای عقیدتی ـ سیاسی انتظامی سراسر کشور اظهار کرد: کارنامه جمهوری اسلامی در همه زمینه‌های سیاسی، دفاعی، امنیتی و حتی اقتصادی و عمران و آبادانی درخشان است و باید برای آحاد مردم تبیین و تشریح شود.

وی ادامه داد: امروز یکی از امور واجب که شاید از مهمترین فریضه‌ها باشد این است که همگان در عرصه جهاد تبیین و روایتگری وارد شوند و دستاوردهای شگفت‌انگیز نظام اسلامی را برای مردم تبیین کنند. جوانان عزیز دوران سیاه و فلاکت‌بار نظام فاسد و طاغوتی قبل از انقلاب را درک نکردند که مردم ما چطور زندگی و امرار معاش می‌کردند. هیچ‌گونه امکاناتی اعم از پزشکی، دارویی، بیمارستانی، عمرانی، جاده‌ای و ... وجود نداشت.

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی فراجا گفت: بدون شک پیشرفت شتابنده کشور در این چهل و سه ساله دوران انقلاب اسلامی علیرغم همه دشمنی‌ها و توطئه‌ها و تهدیدات و تحریم‌های دشمنان ملت ایران بیشتر از کشورهای به اصطلاح توسعه یافته و مدعی است و این باید برای جوانان و نوجوانان تبیین شود.

حجت‌الاسلام ادیانی در ادامه سخنان خود در این زمینه تصریح کرد:‌ علاج و راه حل برون‌رفت از مشکلات، عمل انقلابی و اعتماد به جوانان و ایستادگی و مقاومت در برابر زورگویی های دشمنان است.

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی فراجا در پایان بیان کرد: توصیه من به آحاد کارکنان خدوم و زحمتکش انتظامی این است که تلاش کنند و معنویت و ارتباط و انس با قرآن را روز به روز در خود تقویت کنند و هر روز چند آیه را با توجه تلاوت کنند.

انتهای پیام
captcha