انجام نظرسنجی 120 دوره مهارتی در مناطق خارج از کشور جامعةالمصطفی
کد خبر: 4063556
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۹
رئیس مؤسسه آموزشی و مهارتی بیان جامعةالمصطفی مطرح کرد:

انجام نظرسنجی 120 دوره مهارتی در مناطق خارج از کشور جامعةالمصطفی

رئیس مؤسسه آموزشی و مهارتی بیان با بیان اینکه با مشارکت نمایندگی‌های خارج از کشور فرایند نظرسنجی تخصصی 120 دوره مهارتی در مناطق خارج از کشور عملیاتی شده است، گفت: امیدواریم بتوانیم با مشارکت طلاب و دانش‌پژوهان جامعةالمصطفی، میز منطقه‌ای در حوزه مهارتی را راه‌اندازی کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم ملکی، رئیس مؤسسه آموزشی و مهارتی بیان

به گزارش خبرنگار ایکنا، حجت‌الاسلام سیدابراهیم ملکی، رئیس مؤسسه آموزشی و مهارتی بیان، وابسته به جامعةالمصطفی العالمیه، ۲۱ خرداد در مراسم اختتامیه دوره تربیت‌مدرس ویژه طلاب نیجریه‌ای، با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری جامعةالمصطفی و سازمان فنی و حرفه‌ای، اظهار کرد: مدارک سازمان فنی و حرفه‌ای در بیش از ۱۴۰ کشور جهان اعتبار دارد.

وی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه همکاری با سازمان فنی و حرفه‌ای و جامعةالمصطفی، بازبینی دوره‌های مهارتی مبتنی بر ارائه و اعطای مدرک معتبر بین‌المللی، نیازمند تقویت و گسترش همکاری‌ها است.

رئیس مؤسسه آموزشی و مهارتی بیان با اشاره به اینکه تلاش داریم تا دوره‌های تخصصی را برای بازسازی و بازپروری آموزش‌های فنی بر حسب نیاز مناطق تدوین کنیم، تأکید کرد: در عین فعال‌سازی سواد دانشی، با ارتقای سواد مهارتی، تغییر و تحولاتی عمیق بر کارآمدی طلاب ایجاد خواهد شد و امید داریم بتوانیم با ارائه دوره‌های مهارتی ویژه فرزندان و خانواده‌های المصطفی، در زمینه توسعه دانش و ارتقای جایگاه فنی این عزیزان موفق‌تر عمل کنیم.

نظرسنجی 120 دوره مهارتی مناطق خارج از کشور

استاد جامعةالمصطفی العالمیه، با بیان اینکه با مشارکت نمایندگی‌های خارج از کشور فرایند نظرسنجی تخصصی 120 دوره مهارتی در مناطق خارج از کشور عملیاتی شده است، افزود: امیدواریم بتوانیم با مشارکت طلاب و دانش‌پژوهان جامعةالمصطفی، میز منطقه‌ای در حوزه مهارتی را راه‌اندازی کرده و با نیازسنجی‌های صورت‌گرفته، اولویت‌بندی هدفمندی در برگزاری دوره‌های مهارتی داشته باشیم.

ارسالی/توسعه دانش وارتقای جایگاه فنی خانواده طلاب از اولویت‌های مؤسسه است/ انجام نظرسنجی ۱۲ دوره مهارتی مناطق خارج از کشور

رئیس مؤسسه آموزشی مهارتی بیان با تأکید بر اینکه نگاه تخصصی جامعةالمصطفی به امور خانواده، فرصت‌های جدید دانش مهارتی برای فرزندان و همسران طلاب فراهم می‌کند، گفت: برای ارتقای کارآمدی، اولویت در بهره‌گیری از ظرفیت طلاب و دانش‌آموختگانی است که دوره‌های مهارتی ناظر به فعالیت و رشته تخصصی را گذرانده باشند.

به روزرسانی بانک اطلاعات اساتید

وی به‌روزرسانی بانک اطلاعات استادان و توجه به شاخص‌های دوره‌های مهارتی را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: ارزیابی‌های تخصصی برای ورود به دوره‌های تخصصی، از دیگر مؤلفه‌هایی است که مورد توجه مؤسسه آموزشی مهارتی بیان قرار دارد.

حجت‌الاسلام‌ ملکی، با اشاره به اینکه معاونت آموزش جامعةالمصطفی حمایت‌های خوبی از دوره‌های مهارتی دارد، افزود: امیدواریم با همکاری معاونت آموزش جامعةالمصطفی، بتوانیم دوره‌های کارورزی را برای عملیاتی‌سازی آموزه‌های مهارتی به کار گیریم.

انتهای پیام
captcha