برای توسعه و حل مشکلات چهارمحال‌وبختیاری نگاه ویژه داریم
کد خبر: 4062972
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۵

برای توسعه و حل مشکلات چهارمحال‌وبختیاری نگاه ویژه داریم

رئیس‌جمهور در بدو ورود به شهرکرد گفت: طبیعت بکر، زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، گردشگری و نیروی انسانی کارآمد از جمله ظرفیت‌های این چهارمحال‌وبختیاری است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد، برای توسعه و حل مشکلات به این استان نگاه ویژه می‌شود.

سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری اسلامی ایران

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور، ۱۹ خردادماه در بدو ورود به شهرکرد در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با ادای احترام به مقام شامخ شهدا، جانبازان و ایثارگران استان، اظهار کرد: این قشر جزو مفاخر استان و کشور محسوب می‌شوند.

رئیسی در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های موجود در چهارمحال و بختیاری، افزود: طبیعت بکر، زمینه‌های کشاورزی، دامپروری، گردشگری و نیروی انسانی کارآمد از جمله ظرفیت‌های این استان است که باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد، برای توسعه و حل مشکلات به این استان نگاه ویژه می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی به مردم از اهداف سفرهای استانی است، توضیح داد: در این سفر نگاه ویژه‌ای به پروژه‌های نیمه‌تمامی که سال‌هاست موجب رنجش مردم شده است، می‌شود.

رئیس‌جمهور با اشاره به پروژه‌های آبرسانی نیمه‌تمام در چهارمحال و بختیاری، عنوان کرد: برنامه‌ریزی شده تا این پروژه‌ها تا پایان سال به بهره‌برداری برسند، اعتبارات خوبی نیز برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است.

وی تأکید کرد: در جلسه شورای اداری مصوبات سفر به اطلاع مردم، مدیران و اصحاب رسانه می‌رسد تا در جریان امور قرار بگیرند و مدیران موظف به اجرای مصوبات شوند.

انتهای پیام
captcha