رژیم صهیونیستی راهپیمایی پرچم را در بخش قدیمی قدس تصویب کرد
کد خبر: 4058085
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲

رژیم صهیونیستی راهپیمایی پرچم را در بخش قدیمی قدس تصویب کرد

وزیر امنیت داخلی و پلیس رژیم صهیونیستی برگزاری راهپیمایی تحریک‌آمیز پرچم را برای هشتم خرداد در بخش قدیمی قدس تصویب کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، رسانه‌های عبری عصر امروز چهارشنبه اعلام کردند که پلیس رژیم اشغالگر اسرائیل تصمیم گرفته است تا راهپیمایی پرچم را که برای پایان ماه جاری برنامه‌ریزی شده بود، طبق معمول سال‌های گذشته سازماندهی کند.

کانال 7 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: پس از ارزیابی اوضاع، به ریاست عومر بارلیف، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و شابتای، بازرس پلیس، تصمیم گرفته شد که راهپیمایی پرچم امسال در 29 ماه مه(هشتم خرداد) طبق معمول سال‌های گذشته برگزار شود.

وی افزود: این راهپیمایی با عبور باب‌العمود به سمت حائل البراق و از طریق محله اسلامی برگزار می‌شود.

برگزاری راهپیمایی پرچم صهیونیست‌ها در باب‌العامود قدس یکی از عوامل درگیری نظامی سال گذشته مقاومت فلسطین با رژیم اشغالگر صهیونیستی با عنوان نبرد سیف‌القدس بود؛ علاوه بر حوادث درگیری که در محله الشیخ جراح و مناطق اشغالی 1948 و کرانه باختری رخ داد، مقاومت معادله جدیدی را در تاریخ رویارویی با رژیم صهیونیستی تحت عنوان عدم تعرض به مسجدالاقصی اعمال کرد.

شهرک‌نشینان صهیونیست افراطی از دیروز سه شنبه فراخوان‌های خود را برای شرکت در راهپیمایی پرچم و برنامه‌های یهودی‌سازی مسجدالاقصی در قدس اشغالی از سر گرفته‌اند.

بنتسی گوفستاین، رهبر نهاد افراطی موسوم به «لاهاوا» از شهرک‌نشینان دعوت کرده است تا در راهپیمایی سالانه پرچم که برای پایان ماه جاری در بخش قدیمی قدس برنامه‌ریزی شده است، شرکت کنند.

وی همچنین خواستار تخریب قبه‌الصخره در داخل مسجد مبارک الاقصی شد.

انتهای پیام
captcha