جزئیات بیست‌وهفتمین جشنواره کتاب سال دانشگاهی
کد خبر: 4057986
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶
در فراخوان دانشگاه تهران اعلام شد:

جزئیات بیست‌وهفتمین جشنواره کتاب سال دانشگاهی

فراخوان بیست‌وهفتمین جشنواره کتاب سال دانشگاهی توسط مؤسسه انتشارات دانشگاه تهران منتشر شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، بیست‌وهفتمین جشنواره کتاب سال دانشگاهی با هدف بررسی کتاب‌های منتشرشده در حوزه نشر دانشگاهی و ترغیب نویسندگان و مترجمان به تولید آثار فاخر و منابع علمی مورد نیاز جامعه علمی و دانشگاهی کشور توسط مؤسسه انتشارات دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
 
عضو هیأت علمی‌بودن یکی از مؤلفان و مترجمان در یکی از دانشگاه‌های کشور، انجام چاپ اول کتاب در یکی از سال‌های ۱۳۹۸، ۱۳۹۹، ۱۴۰۰؛ ارسال فایل الکترونیکی متن اصلی کتاب‌های ترجمه‌ای، ارسال شرح حال علمی پدیدآورندگان علمی و ارسال دو نسخه از هر کتاب از جمله شرایط ارسال آثار به دبیرخانه بیست‌وهفتمین جشنواره کتاب سال دانشگاهی است.
 
این جشنواره در گروه‌های تخصصی کشاورزی و محیط زیست، فنی و مهندسی، علوم اجتماعی و رفتاری، علوم انسانی، معماری و هنرهای زیبا، علوم پایه، پزشکی و دامپزشکی و بخش بین‌الملل (کتاب‌های غیرفارسی و کتاب‌های فارسی نویسندگان خارجی) برگزار می‌شود.
 
بخش ویژه این دوره از جشنواره کتاب سال دانشگاهی به کتاب‌هایی که در حوزه تولید، حمایت از تولید و تولید دانش‌بنیان تألیف شده باشند اختصاص پیدا کرده است.
 
بر اساس اعلام دبیرخانه بیست‌وهفتمین جشنواره کتاب سال دانشگاهی، آخرین فرصت ارسال آثار تا پایان خرداد ۱۴۰۱ و آئین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان همزمان با هفته پژوهش و فناوری خواهد بود.
 
علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، خیابان کارگر شمالی، خیابان شانزدهم، مؤسسه انتشارات دانشگاه تهران ارسال و برای کسب اطللاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۸۸۰۰۱۰۸-۸۸۰۰۹۳۳۶ و ۸۸۰۱۲۰۷۶ تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام
captcha