اجرای طرح جمع‌آوری قرآن‌های مازاد منازل در شهر بن
کد خبر: 4057971
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷

اجرای طرح جمع‌آوری قرآن‌های مازاد منازل در شهر بن

هیئت امنای گلزار شهدای شهر بن در اطلاعیه‌ای از مردم نیک‌اندیش این شهر درخواست کرد که قرآن‌های مازاد منازل خود را جهت استفاده در مراسم قرآن‌خوانی به دفتر این هیئت تحویل دهند.

قرآن کریم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، هیئت امنای گلزار شهدای شهر بن در اطلاعیه‌ای از مردم نیک‌اندیش این شهر درخواست کرد که قرآن‌های مازاد منازل خود را جهت استفاده در مراسم قرآن‌خوانی و قرائت فاتحه برای اموات به دفتر هیئت امنای گلزار شهدا تحویل دهند.

در متن این اطلاعیه ضمن اشاره به اینکه وقف قرآن کریم اقدامی بسیار ارزشمند است و هر گاه آیه یا صفحه‌ای از قرآن اهدایی قرائت شود، فرد اهداکننده نیز در ثواب آن شریک خواهد بود، آمده است: از مردم شریف شهر بن درخواست می‌شود در صورتی که قرآن مازاد و یا قرآنی که کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد در منازل خود دارند، برای بهره‌مندی دیگران از مصحف شریف به دفتر گلزار شهدای شهر بن، تحویل نمایند.

در ادامه اطلاعیه بیان شده است: در طرح جمع‌آوری قرآن‌های مازاد منازل شهروندان که با همکاری مردم مؤمن شهر بن انجام می‌شود، شهروندان می‌توانند در روزهای پنج‌شنبه قرآن‌ها را به دفتر هیئت امنای گلزار شهدا تحویل دهند تا در این مکان مقدس قرار گرفته و مردم از آن‌ها استفاده کنند.

هیئت امنای گلزار شهدای بن در اطلاعیه خود در خصوص قرآن‌های اهدایی تأکید کرده‌اند که این کتاب‌ها حتی‌الامکان نو و در اندازه معمولی موجود در بازار باشند. همچنین اگر فردی مایل به تهیه قرآن تک برگ، پرس شده و نصب در گلزار می‌باشد می‌تواند با هیئت امنا جهت خرید هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.

در این طرح، شهروندان بنی همچنین می‌توانند علاوه بر قرآن کریم، مفاتیح و کتاب‌های ادعیه مازاد منازل را نیز اهدا کنند؛ زمان و مکان تحویل قرآن‌ها روزهای پنجشنبه از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در دفتر هیئت امنای گلزار شهدای بن اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha