حمله اشغالگران صهیونیست به مراسم تشییع شهید فلسطینی
کد خبر: 4057612
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۶

حمله اشغالگران صهیونیست به مراسم تشییع شهید فلسطینی

نظامیان اشغالگر اسرائیلی شب گذشته به تشییع‌کنندگان پیکر شهید ولید الشریف جوان فلسطینی حمله‌ور شده و با شلیک گسترده گلوله و گاز اشک‌آور اقدام به سرکوب آنان کردند.

حمله اشغالگران صهیونیست به مراسم تشییع شهید فلسطینیبه گزارش ایکنا؛ هلال احمر فلسطین اعلام کرد که در درگیری فلسطینیان با اشغالگران اسرائیلی پس از حمله به تشییع کنندگان، دست کم 71 فلسطینی زخمی شدند که 12 نفر از آنان در بیمارستان بستری شدند و دو نفر هم از ناحیه چشم مجروح شدند.

این در حالی است که منابع عبری زبان نیز از زخمی‌شدن 6 پلیس اسرائیلی در جریان این درگیری‌ها خبر دادند و حال یکی از این نظامیان که از ناحیه سر مورد اصابت سنگ قرار گرفته، وخیم است.

در همین حال، منابع فلسطینی اعلام کردند که در حملات شب گذشته و بامداد امروز اشغالگران اسرائیلی به کرانه باختری و قدس اشغالی دست کم 50 جوان فلسطینی بازداشت شدند.

بنا به اعلام مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این برای دومین بار طی یک هفته گذشته است که اشغالگران اسرائیلی مقابل دیدگان جهانیان به شرکت کنندگان در مراسم تشییع جنازه یک فلسطینی حمله ور می‎‎شوند.

حمله وحشیانه نظامیان صهیونیست به مراسم تشییع جنازه شهید شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی نیز واکنش‌های گسترده‌ای را در پی داشت اما رژیم صهیونیستی به فاصله چند روز و بدون توجه به این واکنش‌ها، مجددا جنایت خود را تکرار کرد.

انتهای پیام
captcha