مرحله نخست آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ در چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد
کد خبر: 4056637
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲

مرحله نخست آزمون اعطای مدرک تخصصی حفظ در چهارمحال‌وبختیاری برگزار شد

مرحله نخست آزمون هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم امروز، ۲۳ اردیبهشت‌ماه همزمان با سراسر کشور و با حضور ۱۰۵ حافظ چهارمحال‌وبختیاری در دبیرستان فجر اسلام شهرکرد برگزار شد.

طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی حفظ

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، مرحله نخست آزمون هفدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم از ساعت ۱۰ تا ۱۲ امروز، ۲۳ اردیبهشت‌ماه همزمان با سراسر کشور در دبیرستان فجر اسلام شهرکردشهرکرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر کارگر، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در حاشیه این آزمون با اشاره به اینکه ۱۰۵ حافظ بانو و آقا از سراسر استان به‌صورت متمرکز در شهرکرد در این آزمون حضور یافتند، اظهار کرد: ۱۰۵ نفر از حافظان قرآن استان در سه رشته حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل در طرح اعطای مدرک تخصصی ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد، ۴۲ حافظ شامل ۳۶ خانم و شش آقا در رشته حفظ ۱۰ جزء و ۳۰ حافظ شامل ۲۳ بانو و ۷ آقا در رشته حفظ ۲۰ جزء شرکت داشتند؛ همچنین ۳۳ حافظ کل قرآن کریم شامل ۲۷ بانو و ۶ آقا در آزمون امسال ثبت‌نام کرده‌ بودند.

کارگر گفت: پاسخ‌نامه‌ها به دبیرخانه طرح در سازمان دارالقرآن ارسال و نتایج این آزمون طبق جدول زمان‌بندی سازمان، ۱۸ تیرماه سال جاری از طریق سایت تلاوت اعلام خواهد شد؛ همچنین زمان دقیق برگزاری مرحله بعدی طرح در اواخر تابستان نیز اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سال گذشته ۱۱۷ حافظ قرآن از استان در شانزدهمین دوره ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم شرکت کردند که از این تعداد، ۴۹ حافظ به مرحله شفاهی راه یافتند و در نهایت پنج نفر موفق به کسب مدرک تخصصی حفظ شدند.

انتهای پیام
captcha