استفاده از تمام ظرفیت‌های سپاه فجر برای آبرسانی به 374 روستا در فارس
کد خبر: 4056075
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۵

استفاده از تمام ظرفیت‌های سپاه فجر برای آبرسانی به 374 روستا در فارس

فرمانده سپاه فجر فارس از استفاده از تمام ظرفیت‌های سپاه فجر برای آبرسانی به روستاها خبر داد و گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه در استان فارس آبرسانی به 374 روستا در 20 شهرستان را هدفگذاری کرده که طول این شبکه آبرسانی بیش از 530 کیلومتر خواهد بود.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 20 اردیبهشت در بازدید از طرح آبرسانی منطقه کَنده‌ای با بیان اینکه این طرح در منطقه صعب‌العبور کوهستانی و دارای شیب قائم قرار دارد، گفت: طول شبکه آبرسانی در این منطقه بیش از 9 کیلومتر خواهد بود که توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فجر استان فارس اجرا می‌شود.

وی با تصریح اینکه در مناطق صعب‌العبور برای و حمل و نقل و انتقال بخشی از امکانات از بالگرد استفاده خواهد شد، از استفاده از تمام ظرفیت‌های سپاه فجر برای آبرسانی خبر داد و گفت: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) سپاه در استان فارس آبرسانی به 374 روستا در 20 شهرستان را هدفگذاری کرده که طول این شبکه آبرسانی بیش از 530 کیلومتر خواهد بود.

فرمانده سپاه فجر فارس بیان کرد: طرح‎‌های آبرسانی بر مبنای تفکر و نگاه جهادی و خدمت‌رسانی به مردم اجرا می‌شوند و هر میزان در اعتبار این طرح‌ها صرفه‌جویی شود، صرف عمران و آبادانی همان مناطق خواهد شد.

بوعلی افزود: هدف اصلی این پروژه‌ها رساندن آب شُرب سالم به منازل و بهره‌مندی مردم شریف فارس از این نعمت است که با به کارگیری ظرفیت‌ها و امکانات سپاه فجر، همیاری مردم و همکاری سایر نهادها اجرایی خواهند شد.

انتهای پیام
captcha