روحیه جهادی؛ مهم‌ترین مؤلفه موفقیت در مأموریت‌ها
کد خبر: 4055730
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲

روحیه جهادی؛ مهم‌ترین مؤلفه موفقیت در مأموریت‌ها

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه بسیج سازندگی طلایه‌دار عرصه پیشرفت و محرومیت‌زدایی است، گفت: این روحیه بسیجی و جهادی مهم‌ترین مؤلفه موفقیت در مأموریت‌هاست که سربلندی و سرافرازی را برای جوانان جهادگر به ارمغان آورده است.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس امروز، 19 اردیبهشت در دیدار با گروه‌های جهادی بسیج شهرستان پاسارگاد و بازدید از نحوه اجرای رزمایش جهادگران فاطمی گفت: بسیج سازندگی طلایه‌دار عرصه پیشرفت و محرومیت‌زدایی است و این روحیه بسیجی و جهادی مهم‌ترین مؤلفه موفقیت در مأموریت‌هاست که سربلندی و سرافرازی را برای جوانان جهادگر به ارمغان آورده است.

وی با تأکید بر اهمیت معنویت‌افزایی و بصیرت‌افزایی برای نسل جوان، گفت: امروز شجره طیبه بسیج عرصه‌ای برای پرورش نسل مؤمن و انقلابی است که ضمن حضور فعال و همه جانبه در عرصه‌های مختلف، همواره آماده  دفاع از انقلاب اسلامی هستند.

بوعلی با بیان اینکه شهرستان پاسارگاد مهد پرورش ۱۲۰ شهید والامقام بوده است، افزود: امروز نیز جوانان این خطه با اخلاص و روحیه خستگی‌ناپذیر در قالب گروه‌های جهادی بسیج فعالانه در عرصه خدمت‌رسانی به مردم و اقشار محروم فعالیت می‌کنند.

وی با تصریح اینکه گروه‌های جهادی بسیج در هر عرصه‌ای که مورد نیاز کشور بوده است، برای کمک به مردم پیشقدم بوده‌اند، گفت: رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با سالروز تأسیس بسیج سازندگی با حضور گروه‌های جهادی در سراسر استان فارس برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه فجر فارس بیان کرد: در شهرستان پاسارگاد نیز این رزمایش با حضور ۷۵ گروه جهادی در عرصه‌های مختلف محرومیت‌زدایی، عمرانی، فرهنگی سلامت، کشاورزی و واکسیناسیون دام و طیور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha