روحیه جهادی؛ کلید رفع محرومیت‌ها + فیلم
کد خبر: 4055438
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶

روحیه جهادی؛ کلید رفع محرومیت‌ها + فیلم

رزمایش جهادگران فاطمی همزمان با آغاز دهه بسیج سازندگی و هفته عقیدتی سیاسی از ۱۷ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه با شعار(روحیه جهادی؛ کلید رفع محرومیت‌ها) در سطح استان اردبیل آغاز بکار کرد.

روحیه جهادی؛ کلید رفع محرومیت‌ها + فیلمرزمایش جهادگران فاطمی با حضور استاندار اردبیل، رئیس کل دادگستری استان، فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) و جمعی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی، اعضای گروه‌های جهادی و بسیجیان ناحیه اردبیل، 17اردیبهشت‌ماه در سالن شهید آسمانی مجتمع ورزشی و فرهنگی تختی اردبیل برگزار شد.

این رزمایش همزمان با آغاز دهه بسیج سازندگی و هفته عقیدتی سیاسی از ۱۷ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه با شعار(روحیه جهادی؛ کلید رفع محرومیت‌ها) در سطح استان آغاز بکار کرد.

در این خصوص مریم حامدی، مسئول بسیج جامعه زنان سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، به تشریح فعالیت‌های بسیج سازندگی از بدو تاسیس تا کنون پرداخت و اظهار کرد: بسیج سازندگی چه در ایام جنگ و چه پس از آن جان بر کف و پا در رکاب نظام و انقلاب در صحنه و میدان‌های جهاد حضور داشته و تا امروز نیز این هویت و نقش خود را حفظ کرده است.

وی با بیان اینکه کشور در حال حاضر با انواع نیرنگ‌ها و توطئه‌های دشمنان مواجه است، تصریح کرد: پادزهر تمامی توطئه‌های استکبار جهانی حفظ روحیه بسیجی و انقلابی در آحاد ملت ایران است که ما امروز این روحیه را در جوانان، نوجوانان و مردمان انقلابی شاهد هستیم.

حامدی مبارزه با تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان را در بعد از انقلاب اسلامی از شاخصه‌های اصلی بسیج عنوان کرد و افزود: کار جهادی دارای شاخصه‌هایی است و اصلی‌ترین شاخصه آن انسان‌سازی و آماده کردن روحیه‌ها برای خدمتگزاری راستین است.

انتهای پیام
captcha