مبارزه با فساد اقتصادی در دستور کار استاندار کرمان قرار گیرد
کد خبر: 4055277
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶

مبارزه با فساد اقتصادی در دستور کار استاندار کرمان قرار گیرد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مطالبه جدی ما از استاندار کرمان مبارزه با فساد اقتصادی است زیرا مافیای اقتصادی مانع پیشرفت استان کرمان شده‌اند که باید جلوی آن گرفته شود.

محمدمهدی زاهدی نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدمهدی زاهدی، نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی امروز، ۱۷ اردیبهشت‌ماه در شورای اداری استان و آیین تکریم و معارفه استاندار کرمان با تقدیر از اقدامات علی زینی‌وند استاندار سابق کرمان بیان کرد: سردار سلیمانی پشتوانه‌ای معنوی و استراتژیک برای کل جهان بود و هرجایی که مردم نیاز داشتند حضور داشت، بنابراین استاندار کرمان نیز باید همان راه و روش را در سطح خود در استان به کار بگیرد.

وی با بیان اینکه انتظار داریم استاندار کرمان مقابله با فساد سیاسی و اقتصادی را در دستور کار خود قرار دهد، گفت: استان کرمان ظرفیت‌های بالای انسانی، تاریخی و میراثی، معادن، طبیعت چهار اقلیم وغیره که باید مورد استفاده قرار گیرد.

زاهدی با اشاره به خشکسالی کرمان اقدام جدی برای انتقال آب از خلیج فارس و دریای عمان و حضور تعداد زیادی از اتباع غیرمجاز را از جمله مشکلات استان عنوان کرد و گفت: توجه به ظرفیت‌های گردشگری، توسعه صنایع جنبی، توازن منطقه‌ای و عدالت اجتماعی در استان باید اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید با همدلی کار را پیش ببریم تصریح کرد: مطالبه جدی ما از استاندار کرمان مبارزه با فساد اقتصادی است زیرا مافیای اقتصادی مانع پیشرفت استان کرمان شده‌اند و سیاست تفرقه بیانداز و چپاول کن در کرمان جاری است که باید جلوی آن گرفته شود.

انتهای پیام
captcha