رزمایش جهادگران فاطمی در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 4054840
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
با فعالیت بیش از ۶۱۰ گروه جهادی:

رزمایش جهادگران فاطمی در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: همزمان با ۱۷ اردیبهشت سالروز تاسیس بسیج سازندگی، رزمایش جهادگران فاطمی با فعالیت بیش از ۶۱۰ گروه جهادی در استان برگزار می‌شود.

مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، مهدی هنری، مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی، امروز 15 اردیبهشت ماه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی رسانه‌ای گفت: با توجه به پیش‌رو بودن هفته بسیج سازندگی و سالروز تاسیس سازمان بسیج سازندگی از ۱۷ تا ۲۶ اردیبهشت رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی در مناطق مختلف شهرستان‌ها همزمان با سرار کشور برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این رزمایش ۶۱۰ گروه جهادی در قالب ۶ هزار نفر در قالب کارگروه‌های مختلف پزشکی، فرهنگی، آموزشی و عمرانی، اشتغال زایی، فنی و مهارت، اصناف و بسیج جامع کشاورزی به مناطق مختلف استان اعزام خواهند شد و به مدت یک هفته یاری رساندن به مناطق محروم را دنبال خواهند کرد.

وی گفت: همزمان با اجرای برنامه‌های جهادی، طرح‌های محرومیت‌زدایی و عمرانی و طرح‌های اشتغال زایی که با کمک صندوق‌های قرض الحسنه مردمی راه اندازی شده افتتاح می شوند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: همچنین در این ایام برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم تولیدات روستایی و مشاغل خرد خانگی ذیل صندوق‌های قرض الحسنه به مدت یک هفته در میدان ابوذر شهر بیرجند دایر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha