توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی میان زلزله‌زدگان شهرستان کوهرنگ
کد خبر: 4051938
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۳

توزیع ۵۰۰ بسته معیشتی میان زلزله‌زدگان شهرستان کوهرنگ

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با ۲۱ رمضان سالروز شهادت حضرت علی (ع)، ۵۰۰ بسته معیشتی بین زلزله‌زدگان شهرستان کوهرنگ توزیع شد.

توزیع کمک به زلزله زدگان کوهرنگ

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ایرج کیانی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان و در استقبال از برگزاری کنگره 10هزار شهید جامعه عشایری کشور، جمعیت هلال احمر استان با مشارکت خیرین، بسته‌های معیشتی و پتو بین ۵۰۰ خانوار زلزله‌زده در بخش‌های بازفت، صمصامی و مرکزی شهرستان کوهرنگ توزیع کرد.

وی افزود: پتو، برنج، روغن، انواع حبوبات، انواع کنسروجات، چای و قند از جمله اقلامی بودند که بین مردم زلزله‌زده شهرستان کوهرنگ توزیع شد.

کیانی با بیان اینکه در زمان وقوع زلزله در شهرستان کوهرنگ، ۲۱ تیم امدادی، ۱۲۰ نیروی امدادگر و ۲۸ دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی به منطقه اعزام شد، تصریح کرد: با توجه به برنامه عملیاتی این جمعیت و بانک اطلاعاتی موجود، مجموع ارزیابی‌ها در کمتر از چهار ساعت به پایان رسید.

وی به اسکان اضطراری ۵۲۰ خانوار در چادرهای امدادی نیز اشاره و تصریح کرد: علاوه بر امکانات توزیع شده از سوی جمعیت هلال‌احمر همچون چادر، پتو، موکت، وسایل گرمایشی، ظروف و اقلام غذایی، در دو نوبت نیز بسته‌های اهدایی از سوی خیرین داخل و خارج از کشور بین زلزله‌زدگان توزیع شد.

انتهای پیام
captcha