برگزاری چالش اطلاعات عمومی در لیگ بازی‌های ویدئویی «کتاب‌بازی»
کد خبر: 4050780
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

برگزاری چالش اطلاعات عمومی در لیگ بازی‌های ویدئویی «کتاب‌بازی»

لیگ بازی‌های ویدئویی «کتاب‌بازی» در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیشتر کاربران بازی‌های ویدئویی با مفاهیم و اطلاعات عمومی و کاربردی، توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برگزار می‌شود.

لیگ بازی‌های ویدئویی «کتاب‌بازی»

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، رویداد «کتاب‌بازی» در راستای ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیشتر کاربران بازی‌های ویدئویی با مفاهیم و اطلاعات عمومی و کاربردی، توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

ثبت‌نام برای شرکت در این رویداد هم‌زمان با ماه مبارک رمضان و از امروز ۳۰ فروردین آغاز می‌شود و تا ۴ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. زمان شروع مسابقات هم از ۵ تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه است.

این مسابقات از طریق بازی «کوییز» انجام می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در آن کافی است این بازی را از فروشگاه‌های معتبر ایرانی دریافت و تا پیش از شروع رویداد، ثبت‌نام خود را با استفاده از لینک درون بازی نهایی کنند.

جوایز نقدی برای ۵ نفر برتر

رویداد «کتاب‌بازی» جوایز ویژه‌ای برای ۵ نفر برتر این رقابت در نظر گرفته است. این ۵ جایزه نقدی، به ۵ نفر برتر رویداد که بالاترین امتیاز را به دست آورند، تعلق خواهد گرفت. به نفر اول ۱۱ میلیون تومان، نفر دوم ۹ میلیون تومان، نفر سوم ۷ میلیون تومان، نفر چهارم ۵ میلیون تومان و نفر پنجم ۳ میلیون تومان هدیه داده خواهد شد.

همچنین به‌ قیدقرعه کشی به ۳۰ نفر از میان همه شرکت‌کنندگان در این رویداد «هر نفر ۵۰۰ هزار تومان» جایزه نقدی داده می‌شود.

انتهای پیام
captcha