ضیافت افطاری ویژه خانواده زندانیان چهارمحال‌وبختیاری برپا شد
کد خبر: 4050209
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶
در شب میلاد کریم اهل‌بیت(ع)

ضیافت افطاری ویژه خانواده زندانیان چهارمحال‌وبختیاری برپا شد

ضیافت افطاری با حضور بیش از 350 نفر از همسران و فرزندان زندانیان تحت پوشش انجمن حمایت زندانیان مرکز استان برگزار شد.

افطار خانواده های زندانیان

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های استان، حمیدرضا حیدری، مدیرکل زندان‌های چهارمحال و بختیاری در مراسم ضیافت افطاری خانواده مددجویان که شب گذشته به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، گفت: همه ما آن حضرت را به عنوان کریم اهل‌بیت(ع) می‌شناسیم و ایشان سرمشق همه کریمان و خیران در دستگیری از نیازمندان هستند. امسال پس از مدت‌ها با بهبود شرایط کرونایی ضیافت افطاری برای 350 نفر از خانواده زندانیان به همت خیران نیک‌اندیش برگزار می‌شود.

وی افزود: در این ماه به فرهنگ اطعام توجه وی‍ژه‌ای شده است. در ماه رمضان همه بندگان میهمان خوان گسترده رحمت الهی هستند که بر همین اساس، انجمن حمایت از زندانیان شهرکرد واسطه خیر شد و خانواده‌های زندانیان را میهمان سفره‌های افطار کرد.

در ادامه‌، مصطفی قادری، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شهرکرد توجه جدی به زندانی و خانواده زندانیان را جزو الویت‌های سازمان زندان‌ها خواند و اظهار کرد: در ماه پرخیر و بركت رمضان همه بندگان میهمان خوان گسترده رحمت الهی هستند و این ماه بهترین فرصت برای ایجاد فضای روحانی در مردم و پذیرش پیام های دینی و اعتقادی است؛ به همین مناسبت برنامه ضیافت به همراه برنامه شاد و فرهنگی با حضور خانواده و فرزندان مددجویان تحت پوشش انجمن حمایت مرکزاستان برگزار شد.

قادری با تقدیر از خیرانی که همواره در کنار انجمن حمایت از زندانیان به مسائل معیشتی، فرهنگی و تحصیلی فرزندان و همسران زندانیان توجه دارند، اضافه کرد: مردم می توانند به هر میزان کمک نقدی را شماره کارت 6037991899926954 نزد بانک ملی واریز کنند.

انتهای پیام
captcha