توان گروه‌های جهادی در عرصه تولید به کار گرفته شود
کد خبر: 4049903
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸

توان گروه‌های جهادی در عرصه تولید به کار گرفته شود

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه انتظار داریم گروه‌های جهادی برای ورود تخصصی به مسئله تولید تاکید بیشتری داشته باشند، گفت: می‌توان از توان گروه‌های جهادی در عرصه تولید استفاده کرد اما باید با مطالعه و با دانش اقدام شود.

آیت الله لطف الله دژکام، امام جمعه شیراز به گزارش ایکنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس امروز، 27 فروردین در نشست با مسئولان گروه‌های جهادی این استان که در آستانه رزمایش جهادگران فاطمی برگزار شد، گفت: وقتی در جامعه بخواهیم به صورت ایده آل وضعیت معیشت و زندگی مردم را سامان دهیم باید بخش‌های مختلف در آن جامعه فعال باشد.

وی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها را مسئله تولید دانست و افزود: انتظار داریم گروه‌های جهادی برای ورود تخصصی به مسئله تولید تاکید بیشتری داشته باشند. می‌توان از توان گروه‌های جهادی در عرصه تولید استفاده کرد اما باید با مطالعه و با دانش اقدام شود.

آیت‌الله دژکام با اشاره به نقش تولید در جامعه گفت: تا زمانی که مسئله تولید را حل نکنیم نمی‌توانیم مشکلات جامعه به ویژه در حوزه اقتصاد را حل کرد که در این بین دولت نقش عمده و اصلی را دارند.

امام جمعه شیراز همچنین گفت: اقدام گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف نوعی ایجاد تاب‌آوری اجتماعی در جامعه است، این به معنی حل اساسی مشکل نیست بلکه اقداماتی است که فرصت را مهیا می‌کند تا دولت اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به گرانی در جامعه نیز گفت: ضعف در بخش تولید و فساد در بخش توزیع عامل گرانی است و این باید به گونه‌ای حل شود و انتظار می‌رود نخبگان جوانان جهادگر به این مسئله ورود کند و باید بدانند پرسش اصلی کجاست و چه میدانی در اولویت اصلی و بدان ورود کنند و مشغول کار مهم‌تر شوند.

آیت‌الله دژکام در ادامه به نظرات ارائه شده توسط گروه‌های جهادی اشاره کرد و افزود: لازم است جهادگران با محوریت بسیج سازندگی در کمیسیون محرومیت‌زدایی شورای شهر شیراز نقش‌آفرین باشند و بستر حضور را شورا و بسیج سازندگی فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha