بیش از 2 هزار مددجوی چهارمحال‌وبختیاری خدمت مسکن دریافت کردند
کد خبر: 4049790
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵

بیش از 2 هزار مددجوی چهارمحال‌وبختیاری خدمت مسکن دریافت کردند

مدیر امور مسکن کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: طی سال گذشته، ۲۴۹۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان خدمت مسکن دریافت کرده‌اند.

مسکن مددجویی کمیته امداد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره)، بابک عبداللهی، مدیر امور مسکن کمیته امداد استان اظهار کرد: ارائه خدمت مسکن شامل خرید و احداث، تعمیرات و احداث فضاهای جانبی از جمله سرویس بهداشتی به مددجویان از مهم‌ترین رویکردهای این نهاد است که با هدف تأمین آسایش و توانمندسازی خانواده‌های نیازمند انجام می‌شود.

وی با اشاره به بسته حمایتی این نهاد برای مسکن خانواده‌های نیازمند، افزود: این بسته حمایتی شامل کمک بلاعوض از محل کمیته امداد، کمک‌های خیران و مؤسسات خیریه، صدقات مردمی و تسهیلات از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت است.

مدیر امور مسکن کمیته امداد استان ضمن تأکید بر نظارت سازمان نظام مهندسی بر روند احداث این واحدهای مسکونی، ادامه داد: طی سال گذشته، ۳۱۲ واحد مسکن در مناطق روستایی و ۶۲ واحد در مناطق شهری استان ویژه مددجویان فاقد مسکن احداث و ۱۰ واحد نیمه‌تمام نیز تکمیل و تحویل مددجویان شده است.

عبداللهی با اشاره به ارائه تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک بلاعوض تعمیرات و احداث سرویس‌ بهداشتی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان بیان کرد: طی این مدت ۱۰۳۲ واحد مسکن به صورت کلی و جزئی تعمیر شده‌اند و ۱۰۷۹ سرویس بهداشتی نیز احداث شده است.

وی ضمن تقدیر از فعالیت مؤسسات خیریه، خیران و مردم نیکوکار استان در زمینه تأمین هزینه‌های احداث و تعمیر مسکن مددجویان گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند در راستای مشارکت در طرح احداث مسکن خانواده‌های نیازمند می‌توانند به ادارات کمیته امداد در سراسر استان و یا مراکز نیکوکاری مراجعه کنند.

کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* برای پرداخت غیرحضوری کمک‌های نقدی شما در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام
captcha