یک صدا بودن رمز اصلی موفقیت در کارهای جهادی است
کد خبر: 4049504
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹
فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان:

یک صدا بودن رمز اصلی موفقیت در کارهای جهادی است

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان، گفت: یک صدا و یک هدف بودن افراد و نهادها، رمز موفقیت کارهای جهادی است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌‍وبلوچستان، سرهنگ پاسدار محمدرضا‌نخعی، در اولین جلسه رسمی شورای جهادی زاهدان که با حضور اعضا و مسئولین کارگروه‌ها در محل ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه این شهرستان برگزار شد، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در توفیق عبادت خالصانه در ماه مبارک رمضان، افزود: اگر می‌خواهیم از موازی کاری اجتناب کرده و امورات و فعالیت‌های جهادی به خوبی به پیش رود، باید یک صدا و یک هدف اقدام به اجرای برنامه کنیم، در این راستا باید جلسات شورای مرکزی به صورت مرتب و ماهانه برگزار شود.

وی ادامه داد: تمامی امکانات و تجهیزات موجود در ناحیه و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان زاهدان در اختیار گروه‌های جهادی بوده، و هر زمان به تجهیزات وامکاناتی نیاز بود، می ‌توانید از ظرفیت موجود بهره‌گیری لازم را داشته باشید.

وی اضافه کرد: در راستای خدمات‌رسانی بهتر و کمک به گروه‌های جهادی، درحال تهیه چند دستگاه لودر و تجهیزاتی به این مثل از تهران هستیم که‌به زودی در این شهرستان در اختیارمان قرار خواهد گرفت.

فرمانده ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان با تاکید بر پیگیری عضویت رئیس شورای جهادی زاهدان در شورای اداری شهرستان، تصریح کرد: همه مسئولان باید پاسخگوی گروه‌های جهادی و مردم بوده و مسئولی که از این کار امتناع ورزد، نباید بر آن مسند باقی بماند.

وی در پایان گفت: همه افراد حاضر در گروه‌های جهادب دغدغه حراست و حفظ نظام وانقلاب را دارند.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان، گفت: به همت گروه‌های جهادی، فاز نخست آب‌رسانی به 47 روستای شهرستان زاهدان در ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود.

امین‌مرادی، با اشاره به این مطلب که در کل طرح آب رسانی که طی چند فاز اجرا خواهد شد، 65 کیلومتر عملیات عمرانی و لوله گذاری صورت خواهد گرفت، ادامه داد: کار جهادی بدون فعالیت‌های فرهنگی فعالیتی ناقص است و باید تمامی فعالیت‌هایمان یک پیوست فرهنگی نیز، داشته باشد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 93 گروه ثبت شده در حوزه ناحیه ویژه مقاومت بسیج سپاه زاهدان در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشت و درمان و غیزه مشغول به ارائه خدمات به نیازمندان و محرومان هستند.

رئیس شورای جهادی زاهدان نیز در این نشست گفت: 10 کارگروه مختلف در ذیل این شورا تعریف شده که هر کدام از آنها اعضایی را در ذیل کارگروه خود عضو و به فعالیت در راستای ماموریت‌های محوله خود خواهند پرداخت.

حجت‌الاسلام مهدی‌کوچک‌زایی بیان کرد: گروه‌های جهادی، بازوی قدرتمند نظام برای حل مسائل مردم و دولت‌مردان هستند و هرچه به پیش می‌رویم حضور این گروه‌ها بیش از گذشته احساس می‌شود.

شایان ذکر است در پایان این مراسم احکام مسئولیت کارگروه‌ها و اعضای این شورا تحویل داده شد.

انتهای پیام
captcha