درماندگی رژیم صهیونیستی از رویارویی با مقاومت
کد خبر: 4048690
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد:

درماندگی رژیم صهیونیستی از رویارویی با مقاومت

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، تهدید‌های مداوم مسئولان رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین در کرانه باختری را حاکی از درماندگی وضعیت نابسامان این رژیم در برابر مبارزان فلسطینی توصیف کرد.

به گزارش ایکنا، فارس نوشت: عبد اللطیف القانوع، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تأکید کرد: رژیم صهیونیستی در برابر مبارزان فلسطینی، وضعیت نابسامانی دارد.

القانوع به خبرگزاری شهاب گفت: تهدیدهای مداوم نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دستورات وی به فرماندهان ارتش این رژیم مبنی بر تعقیب و کشتار مردم فلسطین در کرانه باختری، نشانگر شکست و ورشکستگی است.

وی با بیان اینکه ارتش صهیونیست در برابر ایستادگی و شجاعت مردم فلسطین، شکست خورده است، تصریح کرد: اضافه کردن 40 کیلومتر دیگر به دیوار حائل در کرانه باختری، نشان دهنده سیاست تبعیض‌آمیز و کینه‌توزانه این رژیم علیه مردم فلسطین است.

سخنگوی حماس با تأکید بر اینکه ساخت دیوار، مصادره اراضی و محاصره اقتصادی مردم فلسطین، برای رژیم صهیونیستی، امنیت به همراه نخواهد داشت، تأکید کرد: این مسئله در برابر مبارزات ملت فلسطین راه به جایی نخواهد برد.

القانوع بیان کرد: رفتار خصمانه رژیم صهیونیستی با ملت فلسطین و جنایات شنیع آن علیه غیر نظامیان، چهره جنایتکارانه ارتش و فرماندهان این رژیم را نشان داد؛ فرماندهانی که دست به اعدام میدانی غیر نظامیان فلسطینی می‌زنند.

وی در پایان تأکید کرد: اقدامات تبعیض‌آمیز و جنایات ارتش رژیم صهیونیستی، با ایستادگی و مقابله مردم فلسطین پاسخ داده خواهد شد و نخواهد توانست اراده ملت فلسطین را در هم بشکند.

در همین ارتباط، زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی شامگاه یکشنبه با اشاره به احتمال جنگ با تل‌آویو، تاکید کرد: مقاومت فلسطین تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهد داد پیش‌روی و جرائم رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین ادامه پیدا کند.

النخاله با بیان اینکه مقاومت در آستانه یک جنگ با دشمن در ماه رمضان است، تصریح کرد: تصمیمات غزه برای مواجهه و پاسخ به جرائم صهیونیست‌ها به نیروهای مقاومت واگذار شده و آن‌ها هیچ‌گاه اهالی شهرهای جنین و قدس و کل فلسطین را ناامید نمی‌کنند.

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی افزود: به هر قیمتی اجازه نخواهیم داد تجاوزات اسرائیل در شهر جنین تداوم یابد؛ اسرائیلی‌ها باید بفهمند ما برای دخالت و حمایت از ملتمان در نوار غربی و قدس دست‌بسته نیستیم.

النخاله در پایان ضمن اشاره به اینکه هم‌اکنون منطقه جنین مورد توجه ویژه نیروهای سرایاالقدس و کتائب الأقصى است، بیان کرد: امکانات مقاومت محدود است اما پیامدهای سنگینی برای رژیم صهیونیستی خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha