نرم‌افزار اصلی انقلاب حرکت و اتکاء به مردم در همه عرصه‌ها است
کد خبر: 4045778
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۲

نرم‌افزار اصلی انقلاب حرکت و اتکاء به مردم در همه عرصه‌ها است

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری نرم‌افزار اصلی انقلاب را حرکت و اتکاء به مردم در همه عرصه‌ها دانست.

سیدامیر حسینی مدنی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوریبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سیدامیر حسینی مدنی، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، شامگاه گذشته 10 فروردین‌ماه، در جمع جهادگران دانشجوی اردوهای جهادی خراسان رضوی مستقر در شهرستان کوهسرخ، اظهار کرد: حدود 10 سال است که رهبر معظم انقلاب تذکر می‌دهند از نرم‌افزار اصلی انقلاب فاصله گرفته‌ایم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مسیر فعالیت خود را از ابتدا بر پایه مردم تعریف نموده بود، تصریح کرد: نرم‌افزار اصلی انقلاب حرکت و اتکاء به مردم در همه عرصه‌ها است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری عنوان کرد: امسال در شهرستان کوهسرخ و خراسان رضوی یکی از بزرگ‌ترین تشکل‌ها و تجمعات جهادی را تحت عنوان قرارگاه عهد خدمت داریم.

حسینی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب که می‌فرمایند هر جا مردم را به صحنه نیاوردیم شکست خورده‌ایم، بیان کرد: یکی از مصادیقی که مردم می‌توانند برای رفع مشکلات وارد شوند حضور گروه‌های جهادی در مناطق محروم است.

مدنی افزود: متأسفانه برخی مواقع در کشور به دست خود ما موضوع گروه‌های جهادی دارد، دچار آسیب می‌شود، حتی برخی در ایام نوروز کارکرد گروه‌های جهادی را می‌خواستند، زیر سؤال ببرند.

وی با اعلام اینکه کارکرد گروه‌های جهادی در مرحله اول برای خود ما است، عنوان کرد: اگر هرکدام از شما در آینده عهده‌دار سمتی شوید به خوبی درد و مشکلات مردم را می‌فهمید، بدون شک با خودکار دست گرفتن کسی وزیر و فرماندار نمی‌شود، از دل همین مردم است که افرادی فرماندار و... می‌شوند.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست‌جمهوری بیان کرد: متأسفانه بر مبنای آمایش‌های نادرست در این کشور تصمیمات بسیار اشتباهی حتی برای کوهسرخ گرفته‌اند و ظرفیت‌های خود منطقه و روستاها نادیده گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه اگر حضور در بین مردم و سفرهای استانی ریاست جمهور نبود، زمان زیادی نیاز بود تا مشکلات مردم را بفهمیم، خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی قرار نیست راه یک منطقه را درست کنند، بلکه امیدبخشی که در دل مردم ایجاد می‌کنند، بزرگ‌ترین خدمتی است که به مردم مناطق مختلف کشور ارائه می‌دهند.

مدنی افزود: وظیفه گروه‌های جهادی نشان دادن مسیر و راه از ابتدا تا انتها است، اگر این اتفاق بیفتد می‌رسیم به آن تمدن اسلامی که مدنظر رهبر معظم انقلاب است.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در ادامه وضعیت راه‌های مواصلاتی، احیاء بادامستان‌های کوهسرخ و قنوات، عدالت آموزشی و کمبود مدرسه و... را از مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های مردم کوهسرخ دانست و گفت: قطعاً با اولویت در چند روستا پیگیر احداث مدرسه خواهیم بود.

انتهای پیام
captcha