اقامت بیش از ۷ هزار گردشگر نوروزی در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4044845
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۹

اقامت بیش از ۷ هزار گردشگر نوروزی در چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: در هفت روز گذشته ۷۵۴۵ مسافر در تأسیسات گردشگری این استان اقامت داشته‌اند.

اقامت گردشگران در چهارمحال و بختیاری

به‌گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، علیرضا جیلان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیار از اقامت ۷۵۴۵ مسافر در استان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد، اقامت ۳۳۵۰ مسافر و گردشگر نوروزی مربوط به ۲۴ ساعت گذشته بوده و در مراکز اقامتی دارای مجوز زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ستادهای اسکان استان اقامت داشته‌اند.

جیلان افزود: براساس آمار ترددشمارهای اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در هفت روز گذشته حدود ۳۰۰ هزار دستگاه خودرو با یک میلیون و ۱۹۶ هزار سرنشین وارد این استان شده‌اند.

جیلان تصریح کرد: از این تعداد ۴۲ هزار و ۱۶۲ دستگاه خودرو با ۱۶۸ هزار و ۶۴۸ سرنشین در ۲۴ ساعت گذشته وارد چهارمحال و بختیاری و ۴۰ هزار و ۴۳۰ دستگاه خودرو با ۱۶۱ هزار و ۷۲۰ سرنشین از این استان خارج شده‌اند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یادآور شد: هم‌اکنون، ۴۳۰۰ تخت در هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها، خانه‌های مسافر، بوم‌گردی‌ها و سایر تاسیسات گردشگری زیرمجموعه اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان برای خدمات‌رسانی و اقامت مسافران و گردشگران نوروزی پیش‌بینی و آماده شده است.

انتهای پیام
captcha