77 روستای چهارمحال‌وبختیاری آبرسانی می‌شود
کد خبر: 4038570
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۲
به همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)؛

77 روستای چهارمحال‌وبختیاری آبرسانی می‌شود

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان از تأمین آب شُرب و آبرسانی به 77 روستای چهارمحال و بختیاری به همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

آبرسانی به روستاهای چهارمحال و بختیاری

سرهنگ پاسدار هوشنگ فولادی، مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به تأمین آب شُرب و آبرسانی به 77 روستای چهارمحال و بختیاری به همت قرارگاه امام حسن مجتبی(ع)، اظهار کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در استان به ریاست فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) و دبیری سازمان بسیج سازندگی استان در راستای همگرایی و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف برای خدمت به محرومان استان تشکیل شد.

فولادی مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی را از رسالت‌های قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) خواند و افزود: این قرارگاه در عرصه‌های تخصصی آبرسانی روستایی، راه روستایی، حاشیه‌نشینی شهری، ساخت مسکن، اشتغال و امنیت غذایی، طرح‌های محرومیت‌زدایی را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه این قرارگاه در استان با حضور سردار حسن حسن زاده، جانشین قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران، اظهار کرد: این جلسه با محوریت آبرسانی شرب به روستاهای استان با حضور مدیرکل آبفا، نماینده معاونت عمرانی استانداری، مسئول و کارشناسان بسیج سازندگی و نمایندگان دستگاه های متولی برگزار شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان با اشاره به اینکه قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) آبرسانی به 17 هزار روستا را در کشور متعهد شده است که در مرحله نخست 10 هزار روستا را آبرسانی می‌کند، ادامه داد: سهم چهارمحال و بختیاری از این تعداد 77 روستا است که در مرحله اول 44 روستا آبرسانی می‌شوند.

فولادی در پایان بیان کرد: در همین راستا به زودی عملیات اجرایی آبرسانی به هفت روستای شهرستان خانمیرزا تحت اشراف این قرارگاه آغاز می‌شود.

انتهای پیام
captcha