نشست سالانه مجمع گروه‌های جهادی بسیج کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد
کد خبر: 4031633
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

نشست سالانه مجمع گروه‌های جهادی بسیج کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار شد

نشست سالانه مجمع گروه‌های جهادی بسیج کهگیلویه‌وبویراحمد با حضور جانشین سپاه فتح استان امروز، ۶ بهمن‌ماه در سالن اجتماعات تالار فرهنگیان گچساران برگزار شد.

نشست سالانه مجمع گروه‌های جهادی بسیج استان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سردار مصطفی مثنوی، جانشین سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد در نشست سالانه مجمع گروه‌های جهادی بسیج استان که امروز، 6 بهمن‌ماه در سالن اجتماعات تالار فرهنگیان گچساران برگزار شد، اظهار کرد: جهادگران میدان‌داران اصلی خدمت به مردم هستند و در حوادث مختلف نیز جهادگونه پای کار آمدند گر چه این حرکت‌ها و فعالیت جزو لاینفک زندگی جهادگران و قابل تحسین است.

وی افزود: چیزی که از اسلام و مکتب اهل بیت درک کردیم اینکه جهاد تنها مربوط به یک فضای انحصاری نیست و در تمام عرصه‌ها حتی تهذیب نفس، اخلاق و در دفاع از ناموس و جان مردم و در هر جایی که بشر فعالیت و حضور دارد، جهاد معنا پیدا می‌کند.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد اضافه کرد: بهترین عرصه برای دلدادگان انقلاب اسلامی حضور در صحنه‌های خدمت به مردم بوده و امروز در شرایطی که تحریم‌ها بی‌سابقه است و مشکلات وجود دارد جهادگران میدان دار عرصه هستند در حالی که همه عافیت طلبی‌ها را کنار گذاشته‌اید و به میدان عمل وارد شده‌اید.

مثنوی با اشاره به اینکه جهادگران امروز ادامه دهندگان راه جهادگران دوران دفاع مقدس هستند، افزود: امروز شما خدمت آسان و راحت به مردم ارائه می‌کنید این واقعاً مظهر جهاد کبیر بوده و خدمت شما در گروه‌های جهادی یک خدمت صادقانه است.

وی ادامه داد: ما امروز درگیر یک هماورد بزرگ با دشمن هستیم و در بطن این گروه‌های جهادی هم جهاد تبیین است که به جهاد سیاسی کمک می‌کند و اصل حضور شما یعنی امید به آینده و حضور جهادگران در یک منطقه و کمک به رفع مشکلات مردم یعنی جهاد علمی، فرهنگی و عمرانی این ویژگی‌های حرکت گروه‌های جهادی است.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد ابراز کرد: باید قدردان این موضوع باشید چراکه کار شما یک خدمت مؤمنانه است و اگر بدنبال حرکت پیش برنده و پیش رونده در انقلاب اسلامی باشیم باید ایستادگی و مقاومت کنیم.

مثنوی با اشاره به اینکه باید گروه‌های جهادی را رشد و نمو داد، تصریح کرد: از دیگر ویژگی‌ها نیز مشارکت مردمی است اینکه در منطقه‌ای که حضور پیدا می‌کنید اول مردم همان منطقه را در کار وارد می‌کنید و این حرکت خودش بسیار ارزشمند و نتیجه بخش است.

وی گفت: گروه‌های جهادی از مشکلات مردم گره‌گشایی می‌کنند و این مؤلفه تمدنی ما که همان مشارکت مردمی است را به نحو شایسته‌ای به اجرا درآورده‌اند؛ اوج مواجهه حاج قاسم در آنجایی بود که به مردم آن منطقه کمک می‌کردند و حقیقتا هم در میدان و پای کار مردم بودند و حتی دیگران را هم دعوت به حضور می‌کردند و این ویژگی امروز شما جهادگران است.

انتهای پیام
captcha