پاسخ به نامه‌های سفر ریاست جمهوری در حوزه اشتغال در فارس
کد خبر: 4028208
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸

پاسخ به نامه‌های سفر ریاست جمهوری در حوزه اشتغال در فارس

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس گفت: 7 هزار و 34 نامه مربوط به اولین سفر رئیس جمهور و کابینه دولت سیزدهم به استان فارس در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی بود که به همه این نامه‌ها پاسخ داده و تعیین تکلیف شد.

مصطفی هاشمی، سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، مصطفی هاشمی، سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس امروز، 22 دی بیان کرد: در سفر اخیر رئیس جمهور دولت سیزدهم به استان فارس 7 هزار و 34 نامه مردمی مربوط به حوزه اشتغال، تعاون، روابط کار و رفاه اجتماعی بود که از این تعداد 796 نامه غیرمرتبط به این دستگاه ارجاع شده و مابقی پاسخ داده شد.

وی با بیان اینکه 6 هزارو 238 نامه مردمی مربوط به سفر ریاست جمهوری در حوزه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس بوده که پاسخ داده شد، افزود: بیشترین نامه‌های سفر اخیر ریاست جمهوری به استان فارس در این حوزه به ترتیب مرتبط با اشتغال، روابط کار و امور اجتماعی بوده است.

هاشمی ادامه داد: بیشترین نامه‌های مربوط به سفر اخیر ریاست جمهوری در این حوزه به تعداد 5 هزار و 199 نامه مربوط به حوزه اشتغال بوده است.

یادآور می‌شود، هفتمین سفر استانی رئیس جمهور و کابینه سیزدهم ۲۲ مهر ۱۴۰۰ به استان فارس انجام شد.

انتهای پیام
captcha