ظرفیت گروه‌های جهادی در جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی
کد خبر: 4027263
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۷
استاندار چهارمحال‌وبختیاری تأکید کرد:

ظرفیت گروه‌های جهادی در جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

استاندار چهارمحال‌وبختیاری با تأکید بر استفاده از بخش خصوصی در توسعه استان، تصریح کرد: یکی از راه‌هایی که می‌توان بر جذب سرمایه‌گذاری برای ورود به استان بهره گرفت فرهنگ‌سازی و اقناع‌سازی است که در این خصوص گروه‌های جهادی می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.

غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی استانداری، غلامعلی حیدری، استاندار چهارمحال‌و‌بختیاری شامگاه شنبه 18 دی‌ماه در نشست با جمعی از اعضای گروه‌های جهادی استان اظهار کرد: از ظرفیت گروه‌های جهادی می‌توان در مدرسه‌سازی و احداث مسکن به ویژه در روستاها استفاده کرد.

وی، کادرسازی را از مهم‌ترین برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: یکی از بخش‌هایی که می‌توان از ظرفیت آن برای کادرسازی بهره گرفت، گروه‌های جهادی است که در همین راستا می‌طلبد میان جوانان و گروه‌های جهادی پیوند برقرار کرد.
حیدری با تأکید بر استفاده از بخش خصوصی در توسعه استان، تصریح کرد: یکی از راه‌هایی که می‌توان بر جلب نظر سرمایه‌گذاری برای ورود به استان بهره گرفت فرهنگ‌سازی و اقناع‌سازی است که در این خصوص گروه‌های جهادی می‌توانند نقش مهمی ایفا کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری خروج استان از بن‌بست را از دیگر برنامه‌های مهم خود برشمرد و گفت: تلاش شده تا از ظرفیت بنیادهایی نظیر قرارگاه خاتم الانبیاء در تکمیل طرح‌های راهسازی پروژه‌های مهم استان از جمله باند دوم محور چهارخطه بروجن به لردگان و ایذه بهره گرفت.
حیدری با اشاره به نقش مهم طرح بهداشتی مقابله به ویروس کرونا با عنوان طرح شهید سلیمانی در مهار ویروس کرونا، اظهار داشت: می‌طلبد این طرح بیش از پیش در استان فعال شود. همچنین بیکاری از مهم‌ترین چالش‌های استان است که برای رفع این چالش لازم است تا با همفکری و هم‌افزایی فرصت‌های شغلی برای بیکاران فراهم کرد که رونق مشاغل خانگی در این راستا می‌تواند نقش مهمی ایفا کند.
حیدری، محرومیت‌زدایی را از دیگر امور ضروری استان دانست و گفت: در پیشبرد امور استان با کسی تعارف ندارم و کسانی که در استان مسئولیت قبول می‌کنند باید با روحیه جهادی و میدانی امور را پیگیری کنند.
استاندار چهارمحال و بختیاری، فلسفه وجودی مدیریت در نظام جمهوری اسلامی را خدمت به مردم دانست و افزود: با سرلوحه قراردادن این اصل، تحرک خوبی در استان در تحقق برنامه سال ۱۴۰۰ شکل گرفته است.
حیدری بیان کرد: تأمین آب، جاده‌سازی، احداث مسکن محرومان و کشت گیاهان دارویی از جمله برنامه‌های مهم استان است که گروه‌های جهادی نیز می‌توانند با هم‌افزایی و همراهی در اجرای این برنامه‌ها دولت را یاری دهند.
وی افزود: انتظار می‌رود در سال جاری ۱۰ برابر سال گذشته در استان جنگل‌کاری محقق شود و به ویژه در رابطه با کشت گونه بلوط کار جهادی صورت گیرد.

انتهای پیام
captcha