مردم شهرکرد به استقبال خانواده شهید تازه شناسایی‌شده کرمانی رفتند
کد خبر: 4019251
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶

مردم شهرکرد به استقبال خانواده شهید تازه شناسایی‌شده کرمانی رفتند

مردم و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری چهارمحال و بختیاری عصر امروز از خانواده شهید تازه شناسایی شده در شهرستان اردل، شهید والامقام محمدعلی کرباسی، در بدو ورود به شهرکرد استقبال کردند.

استقبال از خانواده شهید

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری مردم و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری چهارمحال و بختیاری عصر امروز ۱۶ آذرماه از خانواده شهید تازه شناسایی شده در شهرستان اردل، شهید والامقام محمدعلی کرباسی، در بدو ورود به شهرکرد استقبال کردند.

جعفر مردانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری در آیین استقبال از خانواده شهید تازه شناسایی شده شهید محمدعلی کرباسی در بدو ورود به شهرکرد، اظهار کرد: مردم شهرکرد امروز میزبان خانواده این شهید گرانقدر و هیئت همراه هستند.

مردانی تأکید کرد: امینت، آسایش، عزت، آرامش و سربلندی امروز کشور مدیون فداکاری و ایثار شهدا است، شهدا جان خود را فدا کردند تا امنیت در این کشور حاکم شود.

وی با بیان اینکه تمامی مردم چهارمحال و بختیاری امروز خانواده شهید کرباسی محسوب می‌شوند، افزود: مزار این شهید بزرگوار در شهرستان اردل قرار دارد و اکنون فرزند تمامی پدران و مادران این استان و برادر تمامی خواهران و برادران است.

مردانی با اشاره به برگزاری یادواره برای گرامیداشت شهید تازه شناسایی شده محمدعلی کرباسی در مهدیه مصلی شهرکرد، بیان کرد: این یادواره امشب بعد از نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

شهید "محمدعلی کرباسی" بیست‌ و نهم آذر ۱۳۴۰ در شهرستان کرمان به دنیا آمد، وی تا پایان مقطع متوسطه تحصیل نمود، سپس به‌عنوان سرباز ارتش‌ در جبهه ‌حضور یافت، دهم‌ اردیبهشت ۱۳۶۱ در  عملیات بیت‌المقدس در منطقه غرب‌ کارون مفقود و در سال ۱۳۹۰ به‌عنوان شهید گمنام در اردل استان چهارمحال و بختیاری به خاک سپرده‌ شد که پیکر این شهید امسال، بعد از ۳۹ سال از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

انتهای پیام
captcha