فراخوان ثبت‌نام دوره «تربیت معلم سبک زندگی قرآنی»
کد خبر: 4018560
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
در چهارمحال‌وبختیاری؛

فراخوان ثبت‌نام دوره «تربیت معلم سبک زندگی قرآنی»

مدیر مؤسسه قرآنی نسیم وحی الهی شهر کیان از ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در دوره «تربیت معلم سبک زندگی قرآنی» در چهارمحال‌وبختیاری خبر داد.

تربیت معلم سبک زندگی قرآنی

خدیجه شاهوردی، مدیر مؤسسه قرآنی نسیم وحی الهی شهر کیان در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری با اعلام اینکه ثبت‌نام از بانوان علاقه‌مند برای دوره تربیت معلم سبک زندگی قرآنی آغاز شده است، اظهار کرد: این دوره از سوی سازمان دارالقرآن الکریم برای اجرا در استان‌ها ابلاغ شده است که افراد 30 تا 50 ساله از سراسر استان تا 18 آذرماه فرصت دارند در این دوره که ظرفیت نامحدود دارد، ثبت‌نام کنند.

وی با ذکر اینکه تا کنون 26 نفر در دوره تربیت معلم سبک زندگی قرآنی ثبت‌نام کرده‌اند در تشریح اهداف دوره، تصریح کرد: توانمندسازی و خودکفایی استان‎ در برگزاری آموزش سبک زندگی قرآنی و ایجاد بسترهای لازم برای توسعه و گسترش دوره‌های عمومی آموزش آشنایی با سبک زندگی قرآنی از اهداف این دوره اعلام شده است.

این بانوی فعال قرآنی استان بیان کرد: دانش‌آموختگان اين دوره پس از موفقیت و کسب گواهینامه پایان دوره، جهت تدریس در دوره‎های آموزش عمومی سبک زندگی قرآنی با ادارت تبلیغات اسلامی همكاری می‌کنند.

شاهوردی در خصوص شرايط اختصاصی افراد شركت‌كننده در دوره تربیت معلم سبک زندگی قرآنی، توضیح داد: دارا بودن گواهينامه دوره آموزش قرائت قرآن كريم در سطح3 يا قبولی درآزمون‌های ورودی معادل آن، دارا بودن گواهينامه دوره آموزش ترجمه و مفاهيم قرآن‌كريم در سطح 3 يا قبولی درآزمون‌های ورودی معادل آن، دارا بودن حداقل مدرک تحصيلی کارشناسی در رشته‏‌های الهیات، علوم و معارف اسلامی و یا معادل‎ حوزوی آن، داشتن حداقل سه سال سابقه مفید و مستمر تدریس در حوزه علوم و معارف قرآن و و یا پنج سال سابقه تدریس ناپیوسته در این حوزه از شرایط اختصاصی این دوره است.

وی تصریح کرد: شركت افراد توانمند فاقد مدرک‌های تحصیلی یاد شده مشروط به دارا بودن دانش و تخصص لازم و همچنین داشتن حداقل 10 سال سابقه مفید تدریس در حوزه علوم و معارف قرآن و احراز سایر ویژگی‌های عمومی و اختصاصی، با تأييد رئیس اداره امور قرآنی استان بلامانع است.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در دوره تربیت معلم سبک زندگی قرآنی تا 18 آذرماه فرصت دارند با مؤسسه قرآن و عترت(ع) نسیم وحی الهی کیان، به شماره 09138800854 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام
captcha