حمایت کمیته‌ امداد از ۱۲ هزار دانش‌آموز در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4017398
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۱

حمایت کمیته‌ امداد از ۱۲ هزار دانش‌آموز در چهارمحال‌وبختیاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: ۱۲ هزار دانش‌آموز نیازمند استان از خدمات حمایتی و کمک‌هزینه‌های تحصیلی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

حمایت کمیته‌ امداد از ۱۲ هزار دانش‌آموز در چهارمحال‌وبختیاریبه گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، جاسم محمدی فارسانی، مدیرکل این نهاد با بیان اینکه ۱۲ هزار دانش‌آموز تحت پوشش این نهاد هستند، اظهار کرد: رویکرد حمایت از دانش‌آموزان خانواده‌های نیازمند با هدف توانمندی و ایجاد زمینه مهارت‌آموزی آن‌ها اجرا می‌شود.

محمدی با اشاره به حمایت این نهاد از ۹۶۴ دانشجو و طلبه افزود: دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند جهت گذراندن دوره‌های تحصیلی کمک‌هزینه تحصیلی برای دانش‌آموزان و کمک‌هزینه شهریه برای دانشجویان دریافت می‌کنند.

وی با بیان اینکه دانشجویان مقاطع مختلف و طلاب علوم دینی از کمک‌هزینه شهریه بهره‌مند می‌شوند، گفت: دانشجویان پس از ثبت‌نام با ارائه مدارک لازم به این نهاد طبق دستورالعمل‌ها و بخش‌نامه‌ها از خدمات شهریه در هر نیمسال تحصیلی بهره‌مند می‌شوند.

محمدی با اشاره به ارائه خدمات مشاوره تحصیلی به دانش‌آموزان پشت کنکور و بهره‌مندی آن‌ها از خدمات مؤسسات آموزشی به‌صورت رایگان، بیان کرد: امسال یکی از دانش‌آموزان تحت حمایت در رشته پزشکی، هفت نفر در دانشگاه فرهنگیان، یک نفر در رشته حقوق، یک نفر رشته پرستاری و یک نفر نیز در رشته فوریت‌های پزشکی در دانشگاه‌های سراسری پذیرفته شده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد استان ضمن قدردانی از کمک‌های مردم نوعدوست استان طی سال گذشته و ایجاد زمینه تحصیل دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند، تصریح کرد: ارائه این خدمات بدون کمک و مساعدت نیکوکاران و مؤسسات خیریه امکانپذیر نبود.

انتهای پیام
captcha