اعزام گروه جهادی علوم پزشکی شهرکرد به روستای محروم چمن‌گلی
کد خبر: 4016769
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳
به همت کانون جهادی سلامت؛

اعزام گروه جهادی علوم پزشکی شهرکرد به روستای محروم چمن‌گلی

به همت کانون جهادی سلامت، گروه جهادی بهداشتی، درمانی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به روستای محروم چمن گلی بخش بازفت در شهرستان کوهرنگ اعزام شد.

اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری به‌نقل از مفدا شهرکرد، شهرام طهماسبیان، معاون فرهنگی و اموردانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اعلام اینکه گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به روستای محروم چمن‌گلی کوهرنگ اعزام شده است، اظهار کرد: اردوی جهادی گروه جهادی بهداشتی، درمانی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد به روستای محروم و کم‌برخوردار چمن‌گلی بخش بازفت از توابع شهرستان کوهرنگ برگزار شد.

وی با ذکر اینکه این برنامه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و به همت بسیج جامعه پزشکی و همکاری معاونت فرهنگی و امور دانشجویی برگزار شد، افزود: دانشجویان در این اردوی جهادی به ارائه خدمات رایگان دندانپزشکی، پزشکی، توزیع دارو، زنان و مامایی، اطفال و غیره پرداختند.

روستای محروم چمن‌گلی در دهستان میانکوه بخش بازفت قرار دارد. بازفت در منطقه کوهستانی زاگرس مرکزی و در ۱۹۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفته و یکی از محل‌های کوچ عشایر و ایل‌راه‌ است.

انتهای پیام
captcha