حضور سرزده استاندار چهارمحال‌وبختیاری در بیمارستان هاجر شهرکرد
کد خبر: 4016637
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶
در اولین روز کاری؛

حضور سرزده استاندار چهارمحال‌وبختیاری در بیمارستان هاجر شهرکرد

استاندار چهارمحال و بختیاری در اولین روز کاری خود با حضور سرزده در بیمارستان هاجر شهرکرد، از بخش کرونایی این بیمارستان بازدید کرد.

بازدید غلامعلی حیدری از بیمارستان هاجر شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری، استاندار، ششم آذرماه در بازدید سرزده از بیمارستان هاجر شهرکرد در جمع کادر بهداشت و درمان با تأکید بر اینکه کادر بهداشت و درمان از ابتدای شیوع بیماری کرونا شجاعانه، صادقانه و ایثارگرانه در میدان مبارزه با بیماری منحوس کرونا حضور داشتند، اظهار کرد: معتقدم با پشت میزنشینی نمی‌توان کار مؤثری انجام داد، بلکه باید مسائل و مشکلات به‌صورت میدانی احصا شود و برای حل آن‌ها برنامه‌ریزی کرد.

استاندار با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف به رفع هر چه بهتر مشکلات کمک می‌کند، گفت: با استفاده از ظرفیت‌های مردمی می‌توان کوهی از مشکلات را از میان برداشت و بر مشکلات فائق آمد.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مردم در ایام شیوع کرونا دچار مشکلات فراوانی شدند، خاطرنشان کرد: مردم باید برای مبارزه با کرونا با همدلی و انسجام کادر بهداشت و درمان و مسئولان را یاری کنند، امروز بحث واکسیناسیون باید در اولویت قرار بگیرد.

حیدری تصریح کرد: هیچ مشکلی بابت تأمین واکسن در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، از افرادی که تاکنون برای تزریق واکسن مراجعه نکرده‌اند، درخواست می‌شود در اولین فرصت به مراکز واکسیناسیون مراجعه کرده و سلامت خود و خانواده را از این طریق تضمین کنند.

استاندار در پایان تصریح کرد: مردم تا زمانی‌که بیماری کرونا کنترل نشده است، باید اجتماعات را به حداقل برسانند تا بتوانیم از این بیماری عبور کنیم.

انتهای پیام
captcha