ثبت‌نام آموزش تفسیر عمومی در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد
کد خبر: 4016403
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۶
تا ۱۰ آذرماه؛

ثبت‌نام آموزش تفسیر عمومی در چهارمحال‌وبختیاری ادامه دارد

ثبت‌نام از علاقه‌مندان حضور در دوره مجازی آموزش تفسیرعمومی قرآن با ظرفیت ۸۰۰ نفر در شهرستان‌های ده‌گانه چهارمحال‌وبختیاری آغاز شده است و پس از تمدید مهلت ثبت‌نام، تا ۱۰ آذرماه ادامه دارد.

آموزش عمومی تفسیر

به‌گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، ثبت‌نام از علاقه‌مندان حضور در دوره مجازی آموزش تفسیرعمومی قرآن با ظرفیت ۸۰۰ نفر در شهرستان‌های ده‌گانه چهارمحال‌وبختیاری آغاز شده است و پس از تمدید مهلت ثبت‌نام، تا ۱۰ آذرماه ادامه دارد. آموزش همگانی تفسیر عمومی قرآن به‌صورت مجازی در سطح کشور از سوی سازمان دارالقرآن‌الکریم و ادارات قرآنی سراسر کشور برگزار می‌شود.

این دوره آموزش عمومی شامل تفسیر ۲۰ سوره آخر قرآن است که با تدریس حجت‌الاسلام محسن قرائتی، در قالب جلسات آفلاین ۳ تا ۵ دقیقه‌ای برگزار می‌شود. ثبت‌نام از علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره مجازی در ادارات تبلیغات اسلامی و مراکز قرآنی مجری دوره آغاز و جهت استفاده ۸۰۰ نفر برنامه‌ریزی و پیش‌بینی انجام شده است.

علاقه‌مندان تا ۱۰ آذرماه مهلت دارند با تماس تلفنی یا مراجعه به ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها و مراکز و تشکل‌های قرآنی اعلام شده در شهرستان‌ها، در این دوره شرکت کنند؛ ثبت‌نام و حضور در دوره رایگان و شرکت برای عموم آزاد است.

انتهای پیام
captcha