درد بیکاری و شکستن غرور جوانان را تحمل نمی‌کنیم
کد خبر: 4016173
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

درد بیکاری و شکستن غرور جوانان را تحمل نمی‌کنیم

استاندار چهارمحال‌وبختیاری بیکاری را یکی از ضعف‌های مهم استان برشمرد و گفت: همانطور که حضور دشمن را در دوران دفاع مقدس نتوانستیم تحمل کنیم، درد بیکاری و شکستن غرور جوانان را نیز نمی‌توانیم تحمل کنیم.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری، استاندار، امروز چهارم آذرماه در جلسه تودیع و معارفه استاندار که با حضور وزیر کشور در شهرکرد برگزار شد با گرامیداشت سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و با گرامیداشت یاد امام(ره) و شهدای بسیجی و با تقدیر از اعتماد دولت برای انتصاب وی به‌عنوان استاندار استان ولایت‌مدار چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: از خدمات و زحمات استاندار سابق که با خدمات خود به مردم استان باقیات صالحات را برای خود اندوخت، تقدیر می‌کنیم.

وی ادامه داد: ظرفیت‌ها و تهدیدهایی در استان چهارمحال و بختیاری وجود دارد و هنر مدیران این است که ظرفیت‌ها را تقویت و تهدیدها را تبدیل به فرصت کنند و امروز این عرصه خدمت با دولت جدید فراهم شده است تا با عبور از حاشیه‌ها و با نگاه علمی و راهبردی، فرصت‌آفرینی کنند. این منطقه فضلا و علمای و دلاورمردان و شیرزنان، سرداران و بسیجیان گمنام و شهدای زیادی را رشد و پرورش داده است؛ این خطه همچنین از جوانان نخبه و پرشور برخوردار است که از ظرفیت‌های استان هستند.

حیدری بیان کرد: مردم استان به ولایت و نظام و مملکت وفادار هستند و بارها این وفاداری را با شجاعت و نجابت و سلحشوری به‌ویژه در دفاع مقدس ثابت کردند، مردم ناجوانمردی و دشمنی دشمنان نسبت به نظام و ملت را درک می‌کنند و می‌دانند که تحمل دشمنی و تحریم از سوی دشمنان، تاوان استقلال و خودباوری و عزت کشور است.

استاندار با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از نخبگان، اساتید دانشگاه‌ها و صاحب‌نظران برای اداره امور استان و کشور، تصریح کرد: از جوانان پرشور استان به‌عنوان موتور محرکه و پیشران بهره خواهیم گرفت و با انسجام و برادری به حول و قوه الهی مشکلات حل و طعم مدیریت جهادی به کام مردم چشانده خواهد شد.

حیدری با اشاره به رویکرد وزارت کشور مبنی بر استاندارمحوری به جای وزارت‌محوری در اداره امور استان‌ها، بیان کرد: این رویکرد را به فال نیک می‌گیریم و در سال ۱۴۰۱ تغییر اساسی رویکرد در اداره کشور را شاهد خواهیم بود که به تعبیر رهبر معظم انقلاب باید پیوست عدالت در اداره امور کشور در راس کار قرار گیرد.

استاندار بیکاری را یکی از ضعف‌های مهم استان برشمرد و توضیح داد: همانطور که حضور دشمن را در دوران دفاع مقدس نتوانستیم تحمل کنیم، درد بیکاری و شکستن غرور جوانان را نیز نمی‌توانیم تحمل کنیم؛ به حول قوه الهی و کمک ائمه معصومین(ع) و به دور از اختلافات دغدغه اصلی خودمان را مردم شجاع و سلحشور استان قرار بدهیم و از ظرفیت‌های فراوان استان برای پیشبرد و آبادانی استان و کشور بهره‌مند شویم.

انتهای پیام
captcha