حل کم‌آبی و بیکاری در چهارمحال‌وبختیاری در سایه وحدت
کد خبر: 4016136
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
وزیر کشور تأكيد کرد:

حل کم‌آبی و بیکاری در چهارمحال‌وبختیاری در سایه وحدت

وزیر کشور با اشاره به مشکل کم‌آبی و بیکاری در چهارمحال و بختیاری گفت: امیدواریم با انسجام و وحدت موجود بین نمایندگان مجلس، نماینده ولی‌فقیه و مسئولان در این استان شاهد رونق و فائق آمدن بر مشکلات باشیم.

دیدار احمد وحیدی و حجت الاسلام نکونام

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری احمد وحیدی، وزیر کشور چهارم آذرماه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه مردم این استان ارادت ویژه‌ای به روحانیت دارند، اظهار کرد: این مسئله نشان‌دهنده وجود روحانیون باتقوا، معظم و مدبر در این استان است.

وحیدی با بیان اینکه وجود وحدت بین نمایندگان، مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در پیشبرد اهداف بسیار مؤثر است، بیان کرد: خوشبختانه شاهد انسجام و وحدت بین نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌و‌بختیاری و نمایندگان مجلس در این استان هستیم که در معدود استان‌ها این مسئله با این قوت وجود دارد.

وی با اشاره به مشکل کم‌آبی و بیکاری در چهارمحال و بختیاری، گفت: امید است با انسجام و وحدت موجود بین نمایندگان مجلس، نماینده ولی‌فقیه و مسئولان در این استان شاهد رونق و فائق آمدن بر مشکلات باشیم.

ضرورت تقویت و حفظ امید بازگشته به مردم

در ادامه، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به وفاق عمومی در استان نسبت به استاندار جدید، اظهار کرد: ضمن تقدیر از زحمات اقبال عباسی برای استان به‌ویژه در مسئله آب به‌عنوان دغدغه اصلی مردم استان، امید است که در سایه این وفاق و همدلی با سردار غلامعلی حیدری بتوان مشکلات استان را به حداقل رساند.

وی ادامه داد: از خداوند می‌خواهیم که در این شرایط خاص باران رحمتش را برای ما نازل فرماید و دولت سیزدهم نیز که با یک نگاه ارزشی وارد میدان شده و شعارهای انقلاب را زنده کرده است، بتواند این شعارها را ساری و جاری کند، امید بازگشته به مردم با مدد الهی حفظ شود و هر چه بیشتر افزایش یابد و نظام مقتدر و پیشرفته اما مظلوم اسلامی به سمت تمدن نوین طی مسیر کند.

انتهای پیام
captcha